Összes oldalmegjelenítés

2017. február 8., szerda

Anyámon háborgok

Két hete Dorka Vásárhelyen telelt egy hetet - aztán egy hetet itthon volt, mivel az ovi 3/4 része kidőlt, én meg úgy döntöttem óvó nénikkel egyeztetve, hogy nem viszem közösségbe, ellesz itthon/munkahelyen/győri nagyszülőknél, ezzel elkerülve az influenzás megbetegedést -.
A lényeg:
Indulok Dorkáért anyámékhoz. Kérdezi Rozi mama, mikor érek le? Mennie kellene postára, boltba, ügyintézni stb. nincs otthon senki, Dorka nem maradhat egyedül.
Azonnal átfutott az agyamon: anyám hogy mer rám bízni egy 5 éves gyereket? Hát nem ismer? - háborogtam
Aztán azonnal kapcsoltam, hogy basszus, ez az én gyerekem!
Naná, hogy rohantam! Miközben mosolyogva szégyelltem magam, hogy lehetnek ilyen gondolataim.

































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése