Összes oldalmegjelenítés

2013. április 18., csütörtök

Egyáltalán nem ide tartozó téma felnőtt tartalommal - avagy a tűrőképesség határa



Alkalmas a kiskorúak fizikai, szellemi vagy erkölcsi fejlődésének kedvezőtlen befolyásolására, különösen azáltal, hogy meghatározó eleme az erőszak, illetve a szexualitás közvetlen, naturális ábrázolása.

Tegnap este fél 8-ra értünk haza 1100 km levezetése, 11 helyszínre való ellátogatás után árubeszerző, áruleadó "MiaVédalátogató" és "baráttalálkozó" után.
Este Pestről teli rakott furgonnal, 180-nal téptünk haza, mert megígértük a gyereknek, hogy fürdésre otthon leszünk, ha törik, ha szakad ... és úgy is lett.
Dorka annyira fáradt volt már ekkor velünk együtt, hogy a fürdést, fogmosást, hajszárítást, pelenkázást és öltözést 10 perc alatt lezavartuk, majd a kakaózás közebn bebólintott és amikor el akartam köszönni tőle, jöjjön az esti összebújás, hiszen nagyon hiányzott egész nap, az első nagyon szeretlek ölelés után elaludt a kezemben.
Elmosogattam még, összerántottam a lakást, elkészítettem a mai reggelinek valót, kiraktam a ruháinkat mára, lezuhanyoztam ... még Miával írtunk pár sort egymásnak mindez kábé fél óra.
Krisz addig levitte Maját, elrendezte az autót, lezuhanyzott ő is és aludtunk ...
VOLNA ...
ha a szomszédunk hagyott volna.
December óta nem tudtam magam kipihenni, nem csak én, Krisz sem, sőt, amikor anya itt van, ő is hallgatja velünk együtt a parasztokat. Eddig Dorka tudott aludni, bár éjszakai tivornya során 3-szor keltették fel ... és nekem ekkor gurult el a gyógyszerem.
A történet ott kezdődik, hogy amikor épp elájulóban voltunk, hazaérkezett a szomszéd az épp aktuálissal. Zene totál hangerőn, ők még hangosabban, hogy túlkiabálják a zenét és hallják egymás faszságát. Fürdő ajtó ki-be, ami nálunk visszhangzik.
Fél 1-ig tartható volt ez az állapot, igaz, aludni nem tudtunk, de legalább vízszintben voltunk, meg már amúgy is hozzászoktunk, aztán elkezdődött a kefélés ... szó szerint.
A csaj valami iszonyat hangosan nyög, visít, hogy "kefélj még" stb ... Dorka első ébredése ekkor volt. Rötyögött a kiságyban, közben a csaj hangját utánozta, nyög és igyekezett mondani ő is, amit hallott. Csak nagyon halkan jegyzem meg: Van az ő hálójuk, van egy fal, van a mi hálónk, van egy fal, van a nappalink, van egy fal és jön Dorka szobája ... ennyit a hangerőről.
Visszaaltattam, Krisszel ágyneműstül, pizsamástúl kibútoroztunk a nappaliba a kanapéra, ott próbáltunk meg aludni. Még hangosabb nyögések "basszál még" és egyebek, ekkor ébredt Dorka másodszor, fél 3 volt ekkor. Dorka utánozza a kiságyban ismét a szomszéd csaj nyögését és mondogat közben. Visszaaltatom.
Negyed 4-kor újabb visítás nem tudom épp miért könyörgött, mit csináljanak vele ... de lehet ebben az  órában csak szopott, mert majdnem csend volt. Közbe átzörögtem a falon, a fürdőben, a hálóban stb ... Dorka újra megébredt, újra nyög, Kriszt beküldöm altatni, én úgy, ahogy vagyok, kipattanok az áégyból, kibaszom a bejárati ajtót, átcammogok a szomszéd ajtó felé. Bekopogok egyszer, kétszer, háromszor, majd ököllel ütöm, berúgom az ajtót, rányomom a csengőt milliószor, majd lemegyek a kaputelefonhoz úgy "álánátúre" a lépcsőházban, rátolom a kapucsengőt ... semmi. Annyira egy gerinctelen, mocskos féreg, hogy nem mer az ember szemé elé állni ... ha kijött volna biztos beleverem a fejét az ajtófélfába. Mindenesetre csend lett, fél 4-kor visszabandukoltam félig megfagyva a hálóba, mivel a két lakás a háló falán keresztül érintkezik és tudtam, hogy ott vannak ... átüvöltöttem a lehető legnagyobb hangomat elővéve, hogy hogy addig költözzön, amig tud, mert elásom és teljesen komolyan is gondoltam.
Ma addig rugdosom az ajtaját, addig tolom a csengőt, amíg a szemem elé nem kerül ...
Nincs gond azzal, hogy szexelnek, azzal sincs gond, hogy hangosak, hiszen nyilván minket is hallgattak - néha -, de az, hogy visítva nyögnek és ezzel nem az én, hanem a gyerekem nyugalmát zavarják, az már bosszant. Az, hogy a szomszéd csaj nyögését utánozza Dorka, az már a gusztustalan kategóriába tartozik nálam és kurvára felháborít arról nem is beszélve, hogy a saját tulajdonú lakásunkban egy ribanc bérlőtől nem lehet nyugtunk. Ma írtam egy levelet ezzel a tartalommal, amit it olvastok a közös képviselőnek, a lakás tulajdonosának is.
Gondolhatjátok, hogy ez nem az első eset volt már, gyakorlatilag ez megy december óta.

10 megjegyzés:

  1. A fejleményről feltétlen tudósíts! Azért ez nem semmi :/

    VálaszTörlés
  2. Lehet ők kúrtak a játszón is, nem? Pff. Ordenáréság.

    VálaszTörlés
  3. Szia... elég kemény! Csodálom, hogy hajnali fél4-ig bírtad cérnával. :-) Ne haragudj, de azon a részen nagyon röhögtem, amikor azt írod, hogy egy pillanatig csend volt, és akkor biztos csak szopott :-)))
    Tényleg gusztustalan, hogy szegény Dorka a csaj nyögését utánozta...
    Pihentetőbb éjszakákat nektek! :-(

    VálaszTörlés
  4. Most nagyon felkaptam a vizet (megint), nagyon sajnállak Benneteket is, de a Dorkát is, szegény manó, őt is keltették. Remélem lesz a számukra következménye, utálom az ilyen nemtörődöm embereket!

    VálaszTörlés
  5. Ezt nagyon durva volt még olvasni is! Tudod az a legszomorúbb, hogy ha bölcsis lesz Dorka másnap ott fogja "elmesélni" mit hallott az éjjel! Én már a zene hallatán lenyomtam volna a villanyórájukat :D

    VálaszTörlés
  6. Ez nagyon durva!
    Nem tagadom, olvasás közben néhol mosolyogtam, de hihetetlenül felháborító! Csodálkozom hogy ilyen sokáig képes voltál türtőztetni magad. Remélem lesz valami következménye az ügynek. Veletek mindig van valami :(((

    VálaszTörlés
  7. Velünk mindig történik valami ... igen ... kollektíve válaszolok:
    csak azért hagytuk ilyen sokáig - időben sokáig - elhúzódni a dolgot, mert nagyon régóta ez megy, lassan hozzászokunk. Nagyon sokszor szóltunk neki, semmi reakció. Van, amikor az esti hangzavaruknál 4-5en állunk sorba az ajtaja előtt, megy mindenki figyelmeztetni.
    Valóban, nagyon nevetséges az egész ... és tényleg mi is sokszor röhögünk, csak már kínunkban.

    VálaszTörlés
  8. Uramisten...en az ilyenre ugrok...es nalunk is en vagyok aki megy es akkor helyre teszi az illetot, de az hogy meg ajtot sem nyit, egyszeruen minosithetetlen. Ahogy mondod meg addig turi az ember mig a gyereket hagyjak pihenni es kvazi csak mi nem tudunk pihenni, de ha a gyerekem nyugalmarol van szo akkor ugyanigy gondolkodunk. Ertem hogy miert vartatok eddig, de van az a pont amikor vege es nincs tovabb. Iszonyatosan sajnalom, remelem a leveleddel el tudsz erni vmit, mert az ilyen emberrel hiaba beszelsz, az egyik fulen be a masikon ki. :( Sajnos...:(

    VálaszTörlés
  9. Hát ez nagyon durva!!!
    Én is így vagyok, amig a pici tud aludni elviselem a bulizást , de múltkor már szóvá tettem. Remélem eredménnyel jár a leveled.
    Rita

    VálaszTörlés
  10. Köszi lányok! :( Talán lett eredmény ... meglátjuk hogyan alakulnak a napok és esték.

    VálaszTörlés