Összes oldalmegjelenítés

2013. április 23., kedd

Nem mondom Dorka

Krisz egész múlt héten tanította egy szem csemetéjének a saját nevét a következő módszerrel:
K.: Hogy hívnak?
D.: Drukkkkka!
K.: Milyen Dorka? Edvy ... mond szépen Edvy ...
D.: Nemmmonnom!
K.: Mond szépen Edvy!
D.: Nemmmonnom!
K.: E.D.V.Y!
D.: Nemmmonnom

Másnap a játszótéren:
Dorka odamegy egy 3 év körüli kisfiúhoz a homokozóba, majd miután megmutatta és el is mondta, hogy van puncija és cicije bemutatkozott:

"Nemmmonnom Drukkkkka"

11 megjegyzés:

  1. :-))))))))))
    Nagyon jó! :-) Puszilom Nemmondom Apát! :-))))))

    VálaszTörlés
  2. Ezen Fb-on akkorát röhögtem olvasás közben. Jegyezz le minden ilyet Aliz, ez az igaz gyerekszáj! :))))) Dóri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindent lejegyzünk, van egy kisfüzet, abban vezetem, ami mindig elől van ... ezt még tizeniksz évvel ezelőtt Boginál láttam, amikor az aranyköpéseinket örökítette meg. Csak az a baj, hogy sokszor annyira vicces dolgokat mond ... jókat röhögünk rajta ... és elfelejtjük amin rögöhtünk ... és persze nem ismétli meg. :)))

      Törlés
  3. Nagyon édes! Úgy látom, az "r"-rel nem lesz gond ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dóri megjegyzésére adott válaszban megemlítettelek:

      Mindent lejegyzünk, van egy kisfüzet, abban vezetem, ami mindig elől van ... ezt még tizeniksz évvel ezelőtt Boginál láttam, amikor az aranyköpéseinket örökítette meg. Csak az a baj, hogy sokszor annyira vicces dolgokat mond ... jókat röhögünk rajta ... és elfelejtjük amin rögöhtünk ... és persze nem ismétli meg. :)))

      Törlés
  4. ááááá ez nagyon komoly :) rég nevettem ilyen jót :) nem láttam még Dorkát, de imádom :)

    VálaszTörlés