Összes oldalmegjelenítés

2014. július 29., kedd

Dorka edz; anya edz

Hááááát ... ezen annyira nagyon nevettem!
Annyira büszke vagyok rá milyen kreatív; emellett annyira vicces!
Dorka Rubint Rékára edz. Step-padként a wc fellépőkéjét használja.



Igen, nekiálltam tornázni. Jól esik, kell most egy kicsit. Nyilván 2 hétig lesz nagy a lelkesedés, tovább nem, na de mégis elmondhatom, hogy mennyire jó arc vagyok miközben megveregetem a saját vállam.
Emellett az a napi 2 tábla Milka csoki, a 3-4 kicsi kókuszos Milka és a 2-3 Balaton szelet, az esti 1 zacsi chips, amit elfogyasztok per átlag nap elgondolkoztatott. No nem azon, hogy abbahagyjam, hanem hogy narancsbőrös leszek tőle. Egyszer anyámtól kaptam egy táblát, ami a hűtőnk éke: 
"Kemény vagyok! Soha nem adom fel! A csokievést sem adom fel soha!"
Szóval nyert a napi 40 perc torna és így megmaradhat a függőségi viszonyom az édességekkel - nyugtatom magam -. Nem én leszek a gyerek számára példa, sőt nála nagyon odafigyelek mit eszik, mikor. 
Én meg ilyen vagyok, vagy olyan, mint Gombóc Artúr.
Valami komplexet kerestem. Nekem a sima ugrabugri nem jó, nem ér semmit - gondoltam akkor -. 
Amikor megismertem Kriszt, akkor is az használt, ha 85 kilóval nyomtam lábra, ám olyan még egyszer nem szeretnék lenni (NDK-s kisfiú). Mindennek cirka 8 éve. Azóta nem csináltam semmit a napi 20 km letekerése mellett. Edzőterembe nem akartam visszamenni, mert tényleg semmi mást nem szeretnék, mint feszesíteni egy kicsit és pont. Nem fogyni, nem izmot növelni, feszesíteni. Voltam több helyen, kipróbáltam több dolgot még izomlázam sem volt. 
Az ETO-Parkban találkoztam egy fősulis évfolyamtársammal, akinek bementem egy edzésére ... és nem tudtam kijönni. Az hittem meghalok. A lábaim külön életre keltek az óra végére, ami egyébként kapásból 90 percre sikeredett, mintha zselén lépkedtem volna, kvázi felraktak edzés végén a mozgólépcsőre ahol már fent azon gondolkoztam, hogy fogok az alján kilépni, hiszen nincs lehetőség még egy körre.
Olyan durván fájt a lábam azt hittem belehalok. Nagy nehezen kikászálódtam az épületből, majd akkor szembesültem a bicajommal, amire kénytelen voltam felülni és hazatekerni. Még szerencse, hogy csak 4 km. Hazaérve belebuktam a fürdőkádba, mert belelépni nem tudtam - nem tudtam megemelni a lábam -. Másnap reggel rádolgoztam az izomlázra, majd anyósomnak segítettem takarítani, emeletre föl, emeletről le ... ha nem tettem volna, még rosszabbul járok. Szóval ezzel elértem, hogy 2 nap múlva tudtam menni.
A volt csoporttársammal beszélgetve eljutottam a végére: próbáljam meg Rubint Rékát, ő 'belőle' állítja össze az óráit, így nem kell időt töltenem még az órára járással. Vettem két DVD-t, amiből dolgozom fél órát, az utolsó 10 percet magam találom ki mindig előre.  
Kemény ... kurva kemény ... az első körben, kellemes érzést nyújt, szakad rólam a víz, emellett Dorkával együtt lehet csinálni és az a 40 perc teljesen oké időben. Pici törölközővel törölgeti a homlokom és a hátam, hasizomnál ráül a térdemre, rosszabb esetben a hasamra, ám általában csinálja ő is, miközben én jót kuncogok azon milyen édes!

8 megjegyzés:

  1. Annyira édes és ügyes Dorka! :) És te is nagyon ügyi vagy, hogy neki álltál tornázni! Én is már nagyon szeretnék, de én nem tudom otthon egyszerűen rávenni magam! Most már lassan neki fogok állni futni. :)) Pénteken viszont végre eljutok Leányfalun Réka edzésére. Már alig várom! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg futni nem tudok nekiállni :(
      Mellettünk van egy baromi nagy futópálya, minden adott, de egyszerűen utálok futni, pedig a legjobb mozgásforma. Most majdnem ráfogtam Dorkára, de nem lenne igaz :)))

      Törlés
  2. Ténylewg idegesítő a Réka hangja:-) Nem is gondoltam volna hogy ennyi csokit eszel...:-) Edzés...hmm...nehéz elkezdeni, de nagyon ügyi vagy, én bazi lusta vagyok úgyhogy megkűzdök magammal mindennap, de remélem mindketten elérjük a célunkat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már Facen is írtam a lányoknak, hogy ha nem tetszik a hang, némítás gomb :) Azért azt el kell ismerni, hogy hatékony.
      A fent felsorolt mennyiség a minimális fogyasztásom volt naponta :) Sajnos függőségben szenvedek és rosszul vagyok, ha nem eszem :)
      Jövő héten szünetelni fog az edzés, mert jövős-menősben leszünk ...

      Törlés
  3. Rubint Réka brutális. Egy időben én is csináltam, de végig a kínlódás ment részemről, mert kicsinál, hogy 10 percig az egyik oldal, 10 percig a másik...fenéknél a tartó lábam is megdöglik, nem csak az, amivel tornázom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az elején én is így éreztem, fáj, fáj, mindenhol fáj, még a tartóláb is fáj, bassza meg RR.
      Hatékony tényleg, de amint írtam, csak részben edzek rá, a többi saját. Sőt, tegnap már én állítottam össze az edzés tervet.
      Én nem tudnék Update -???így kell írni egyáltalán??? - cuccokat enni és én az étkezésemen sem akarok változtatni.
      Azt mondják sokan, hogy a mozgás csak 30%, az étkezés a döntő fogyásban ...

      Törlés
    2. ... de én nem akarok fogyni, csak feszesíteni.

      Törlés
    3. Én Rékától annyira szenvedtem, hogy úgymond kikergetett futni, mert inkább azt csináltam. Ott rontottam el, hogy tavaly figyeltem a kajára és futottam, úgy lement 6 kiló, most csak futottam, és nem ment le egy deka se, úgyhogy valóban igaz lehet, hogy a kaja többet nyom a latba.

      Törlés