Összes oldalmegjelenítés

2013. március 26., kedd

Bölcsödei feliratkozás

Ma reggel Krisszel elmentünk az Örkény utcai bölcsödébe feliratkozni. Itt kellett igényünket bemutatni, hova szeretnénk, mikortól járatni, mikor megyek vissza dolgozni stb ...
2 anyuka volt előttünk egy apukával és 2 gyerekkel egyetemben. Hát mit mondjak ... lassított felvétel anya, még jobban belassult gyerek ... néztük, néztük őket ... egyszer csak hangosan felröhögtem, hogy Dorka ezekhez képest egy hiperaktív állat szó szerint. Lehet a miénk nem normális, én is pörgök ezerrel mindig, ilyen lett ... már marad is ... asszem megtartjuk. Elgondolkoztam rajta, hogy ha itt mondenki ennyire nyugodt, akkor mi lesz itt a csajommal és hogy tartják kordában ... :) ... és itt mindenki jó gyerek.
Ki kellett tölteni egy nyilatkozatot, mi a Kígyó utcai bölcsit jelöltük meg, aztán volt egy elbeszélgetés, miért akarjuk beiratni, miket tud, szobatiszta-e stb ... Mondták, ha nem jut be oda, akkor adnak egy másik alternatívát, ahova el lehet vinni. Na, ennek nem örültem egyáltalán, hiszen buszozunk és kurvára nem mindegy, hogy 3-4 átszállással kell-e eljutni a munkahelyemre vagy kettővel; azt hiszem az a nem mindegy, hogy reggel fél 7-kor vagy fél 6-kor indulunk el otthonról és akkor mindenki adja hozzá a kelést még pluszban. Májusban fognak kiértesíteni arról, hova vették fel Dorkát. Augusztusban lesz egy szülői értekezlet, ahol elmondanak mindent. Az itteni vezetőt ismertem, gyakorlaton voltam nála évekkel ezelőtt, amikor még a TK-ra jártam. Megismert ő is. Elmondtam, hogy voltunk bölcsöde látogatáson, ott minden szükséges infót megtudtam, fel is írták Dorka nevét a füzetbe, hogy amikor a befogadásról dönteni kell, képben legyenek. Így nagyon remélem, hogy nem lesz gond. Illetve fertőtlenítőt viszek a gyerekeknek kézmosás céljából "ingyér"... szóval na ...
Nagyon aranyosak voltak, nagyon segítőkészek, nagyon rendesek.
Bízunk :)

6 megjegyzés:

  1. Mi is e célból voltunk egy másik bölcsibe és mi is bízunk. ;-)

    VálaszTörlés
  2. Hat ez a durvaaaaa, hogy a gyerekedet szeretned bolcsodebe adni es akkor kb. minden kovet meg kell mozgatni hogy valoban ossze is jojjon...Drukkolok nektek nagyon, hogy oda sikeruljon ahova szeretnetek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, mert tudod én hivatalosan a seggem vakargatom otthon ... ez a nagy helyzet :)))

      Törlés