Összes oldalmegjelenítés

2013. május 25., szombat

Dorka "biji"je és a koncert

Kedden Dorkáról a délutáni alvás utáni nagy készülődésben levettem a pelust. Gondoltam szabadjára engedem még öltözés előtt, addig elpakolom a vasalt ruhákat - csajom kiment a nappaliba -. Egyszer csak hallom, hogy "Biji! Biji! Biji!" - nem tudom milyen ötlettől vezérelve gondoltam, hogy ez a pár ruha még belefér ... aztán megyünk a fürdőbe wc-re ... megyek ki a szobából, látom, hogy Dorka az óriás fakockákból egy négyzet alakú toalettet épített, épp rajta ül és telibe szarja a parkettát, miközben totál komoly arccal: "móóótám" - értsd: mondtam -.
Csak a szimpla guggolás nem oké, le kell ülni, meg kell adni a módját ... a nappaliban a parkettára ... rögtön, azonnal.

Abszolút nem függ össze a kettő, de nem szánok külön bejegyzést és kiemelem, hogy ez az én szubjektív véleményem erről az egy darab előadásról - nem általánosítás -:
Egy szóval : csalódás. ... nagyon nagy.
Az, amit a youtubon látsz, lehet megtörtént egyszer vagy össze van ollózva, de a valóságban - hangsúlyozom - MOST nem ez volt.
Díszlet: egy darab plüss panda. Ennyi.
Maga a zenekar gyönyörűen játszott, az énekesnő hangja csodaszép, az elmúlt 20 évben nem öregedett egy napot sem.
Levontam a konzekvenciát EBBŐL az előadásból - ettől függetlenül máshol lehet sokkal jobb -: erre az megy el, aki gyerekként volt egyszer és a saját gyerekét is gazdagítani akarja az élménnyel, vagy aki nagyon szerette gyerekként és most meg akarja nézni, de hogy nem egy másfél évesnek való, az biztos és nem tudom belőni azt a korosztályt sem a látottak alapján, akit ez, így, ebben a formában leköt. Az ovisoknak is sok volt, az alsós kis csaj nézegetett körbe, nehogy meglássa valaki az osztályból, mert ciki, Dorka korabeliek vagy aludtak, vagy 20 perc után távoztak, vagy azt csinálták, mint Dorka, lábujjakat nézegetett, tett-vett, hol ide, hol oda csimpaszkodott, néha tapsolt, amikor csend volt beleénekelt ... alapjáraton a fele is bőven elegendő lett volna. Hozzáteszem, hogy késett a produkció ... rengeteg volt az üres hely, pedig Dóriéknak akartam még jegyet szerezni reggel, de nem lehetett kapni. Szóval a felnőttek élvezték - volt olyan kopasz kigyúrt, aki tombolt konkrétan -, a gyerekek 80%-a kínlódott. Ehhez azt hiszem hozzájárult az, hogy volt egy sablon, az ki lett pipálva, a közönséggel a kontakt nem volt tartva a "muszájon" kívül. Elénekelt 10 számot és hazament.
Aztán amin nagyon meglepődtem, hogy a művelődési központban gyerekeknek szánt műsorban egy darab vizet vagy rágcsit nem lehetett vásárolni, mert nem volt nyitva a büfé.
Annak ellenére, hogy azt láttam Dorkán, hogy kínlódik sokszor és baromira unja, mégis sok minden megmaradt, ezeket minden nap elénekeljük. Nyilván akkor is megmaradt volna, ha meghallgatjuk neten, miközben otthon játszunk.
Szóval többet nem megyünk.

11 megjegyzés:


  1. :-D Jót nevettem, te biztos nem annyira! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ÁÁÁ, visítottam a röhögéstől :)))) De tényleg!!! Mekkora már?! :)))

      Törlés
  2. Ugye nem Halász Juditról van szó? Ő olyan nem ilyennek tűnik. Bár, 70 éves már ő is...

    VálaszTörlés
  3. Dorka bijije nagyon jó, eg sztori mit nem feldetek! :-)
    Nekünk anno pár éve nagyon jó volt a koncert, kétszer is voltunk, egy karácsonyin és egy tavaszin.
    Akkor is egy panda volt a díszlet. Akkor nagyon sokat beszélt a gyerekekkel. Másodszorra virágot is vittünk neki, Lili oda is adta. Mindkét alkalommal ovis volt Licka.
    Szerintem is öregszik már a művésznő, szerintem is erről van szó.
    A BB müv. központ meg, ááá, nem mondok semmit, játtunk ide gyerekszínházba, balettra....tómeg, egy ruhatár, szigorú nénik, legutóbb nagy pocakkal voltunk, nem engedtek előre a jegyszedők, alig bírtam állni, meg féltem a gyerekek akaratlanul is megütik a hasam. Na azóta nem igénylem a helyet.
    Virág

    VálaszTörlés
  4. Dorka bijije nagyon jó, egy sztori mit nem feledtek! :-)
    Nekünk anno pár éve nagyon jó volt a koncert, kétszer is voltunk, egy karácsonyin és egy tavaszin.
    Akkor is egy panda volt a díszlet. Akkor nagyon sokat beszélt a gyerekekkel. Másodszorra virágot is vittünk neki, Lili oda is adta. Mindkét alkalommal ovis volt Licka.
    Szerintem is öregszik már a művésznő, szerintem is erről van szó.
    A BB müv. központ meg, ááá, nem mondok semmit, jártunk ide gyerekszínházba, balettra....tömeg, egy ruhatár, szigorú nénik, legutóbb nagy pocakkal voltunk, nem engedtek előre a jegyszedők, alig bírtam állni, meg féltem a gyerekek akaratlanul is megütik a hasam. Na azóta nem igénylem a helyet.
    Virág

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erdekes, hogy amikor felnott programok vannak, szinvonalas az ellatasa a muv.kozpontnak. Liz

      Törlés
  5. Ááá ezen sírva röhögtem ;Đ ;Đ ;Đ;Đ ;Đ

    VálaszTörlés
  6. Ááá, a bijin jót nevettem :D Sőt az egész családnak elmeséltem, és ők is :DDDDD

    Sajnálom, hogy a koncert csalódás volt :( Ezek után félek majd elmenni Zsebivel (bár nem tudom, mikor lesz rá alkalmunk). De marad nekünk a Youtube-os változat ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remelem meg sok ilyen szorink lesz.
      Remelem, ha ti mentek koncertre jo lesz, jol fogjatok magatokat erezni.

      Törlés