Összes oldalmegjelenítés

2014. április 25., péntek

A 2014-es húsvétról

Dorka tömören és velősen megfogalmazta, azt hiszem nincs is mit hozzáfűzni:

"Ez a fránya nyuszi nem hozott holnapután biciklit, nem hozott tegnap előtt biciklit. Aztán tegnap elmentünk a Karcsi papáékhoz és hozott biciklit"

Ő napszemcsit és bicajt kért a nyuszitól ezzel szemben millió-egy édességet kapott attól függetlenül, hogy mindenkit megkértem, hogy kettőt és minőségit. Nem vagyok híve a 'nyuszikor ajándékozzuk meg egymást feelingnek'. Tőlünk mindenki egy Milkát kapott vagy Tobleron-ét egy Dorka fotóval és pont.
Az idén még sütni sem akartam. Ám anyósom megjelent 6 darab naaaaagy kocka Rámával (kb. ennyi kell nálam egy ünnephez és még ezen felül a pót-sütések, ugye nekünk otthon nem marad soha semmi csomagolás után). Mondom neki hogy ezzel mit akarsz csinálni? Hát nem ő, hanem én. Én biztos nem sütök, minek? Szombaton és vasárnap anyáméknál voltunk, hétfőn anyósoméknál, a locsolóknak és barátoknak már elkészítettem, amit gondoltam. Aztán csak sütöttem neki egy krémest ... igazából sógornőmnek.
Szóval van 5 db naaaagy Ráma margarinom.
Ezzel le is írtam, hogy mennyire 'nagyon vártam' a húsvétot, a hátam közepére sem kívántam, de Dorka miatt megerőszakoltam magam. Ahhoz, hogy az ünnepeket megszeressem így kettesben még tényleg idő kell.ű
A szombat anyáméknál igazi pihi volt nagyon jól éreztük magunkat, a vasárnapi buszos visszautat had ne minősítsem. Dorka kitett magáért, ami érthető is volt, elege lett ... na de ennyire?
A vasárnap anyóséknál szarul indult, Dorka délben nem aludt, aminek aztán az lett  a következménye, hogy amikor Anna barátnőmék jöttek Dorka folyamatos feddés tárgya lett. Ostobán viselkedett és buta volt, a végén úgy kiakadt, hogy hatalmas sírva üvöltés közepette a barátőmék elmentek - ekkor már este fél 8 volt -. A locsolókkal is gáz volt, Dorka kijelentette mindenkinek, hogy "nem atajom, hogy jocsojj, vijágos?" Mondtam Dorkának, hogy basszus, csak ezért jöttek????!!!!
Túlléptünk ezen is. Kedden nem volt bölcsi a nevelők napja okán, így jött velem reggel. 
Pár kép és videó a húsvétról:
Én kreatívkodtam. Persze a locsolóknak készítettem szép piros tojást :)

Vásárhelyi nyuszi egyik része

Tojáskeresésben: szabadidős susogósnadrág lakkcipővel :)

Dorka sütit díszít

... és közben nyalakodik is ...

... és íme a remekmű, amit meglátva minden alkalommal sírva fakadok a röhögéstől:
Dorka Aliennyuszijai.
Tök félelmetesek. Olyanok, mintha az egyiket lefosta volna egy galamb, a másikat egy gólya :))))))

Este Vásárhelyen.

Hétfő reggel otthon

Győri nagyszülőkkel

A nyuszifészek

A hőn áhított bicaj, amit mérete miatt nem tud használni. Képtelen tekerni még. 16-os, óriás. Ezért a nyuszi gondolt egyet és hozott egy futóbicajt szerdán. Így kimarad a 14-es és egyből ülünk rá pótkerék nélkül a 16-osra jövőre ... remélem. 15 ezer volt a két bicaj, 8  a sisak.

Kati sütije

A bicikli rendeltetésszerű használata

... itt is :)
A nyulas készülődéshez hozzátartozik a következő történet:
Pénteken baromi nagy rohanásban voltam, futva tettem meg bolttól-boltig-postáig-üzletig-buszig távokat, hogy fél 2-re mindenképp hazaérjek, meg tudjam csinálni a krémest, mire Dorkáért kell mennem a bölcsibe.
Frankón végeztem mindennel, futok fel a lakásba, ilyenkor, mikor nagy hajrában vagyok már a lépcsőházban nekiállok vetkőzni, mire felérek a nadrágom már kigombolva, csak a cipőmet kell lerúgni, beleugrok a játszósruhámba, a következő fordulattal egy szál cigivel, öngyújtóval, kólámmal, telefonommal és Majámmal a kezemben rohanok le, mert Majának nagyon sürgős pisilhetnéke van. Nyitva hagyom még a lakás ajtaját is, úgyis gyors menet lesz, sietni kell sütni. Futok lefele a lépcsőn, ki az utcára, egyszer csak becsapódik lent a bejárati ajtó és abban a pillanatban hangosan kimondtam: "Liz! Bazd meg! A kulcs fent maradt a lakásban!" 
No para! A lépcsőház ajtaja sosem záródik rendesen, hiszen folyamatosan bejárnak és elvisznek mindent. Na, most bezáródott. RENDESEN! 
Akkor elszívom a cigim! Még jó, hogy a legfontosabb nálam van.
Elszívtam, közben végigcsöngettem az egész lépcsőházat. Természetesen senki sem volt otthon. Akkor gondoltam hátramegyek a garázshoz, van cigim is, Maja is ellesz ... oké is lett volna, ha a garázskulcsom nem a bejárati ajtó csomóján lenne ... illetve ha fent a lakás ajtaja nem lenne tökig nyitva a bejárat előtt a táskámmal, a pénzemmel, irataimmal ... Körbetelefonáltam, persze sehol senki. Ezen már nagyon röhögtem, ekkor már másfél órája voltam lent. Felötlött bennem, hogy el kellene indulni Dorkáért. Na de fent nyitva van a lakás, a pénztárcámba sok pénz ... tényleg sok, plusz céges is ... Maja nálam, persze póráz nélkül. Még oké, hogy elindulok, de a kutyával addig mit csinálok, amíg a gyereket öltöztetem? Bár szerintem bárki vigyázott volna rá pár percre. 3-kor el kell indulnom, nincs mese, Dorka mégsem maradhat a bölcsiben. 14:49 perckor megérkezett a szomszédom ... Azt az örömet látnotok kellett volna! 
Gyorsan felfutottam, ajtót zártam és futás a gyerekért.
Haza értünk, megsütöttem, apósom jött a sütiért fél 6-kor, még arra is maradt idő, hogy kosárkát készítsek :) Szigorúan magunknak.
Többen kérdeztétek privátban, hogy anyám a pillangókat hogy készítette?
Hát így:





... és a nyuszis videók ... ezek mind-mind mi vagyunk :)

 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése