Összes oldalmegjelenítés

2012. augusztus 24., péntek

No comment ... egy kicsi közérdekű a végére
















Nem írok kommenteket a képekhez, az hiszem önmagukért beszélnek. Annyi megjegyzést mégiscsak tennék közérdekű infóként, hogy az újfalusi tóban NEM lehet fürödni, amit egyetlen egy tábla sem jelez. 
Igaz bányató, igaz felelős szülőként lehetne annyi eszem, hogy fürdetek benne ... 
Megtörtént párbeszéd szombaton:
Rendőr: - Kisasszony, itt tilos fürdeni!
Én: - Egy, asszonyom, kettő, hol a tábla?
Rendőr: - Jaaa, "annincs"!
Én: - Egyébként sem fürödtem, hanem úsztam egyet!
Rendőr: - "Akkójó!"

Hát "akkó errő" ennyit! 

10 megjegyzés:

  1. Nagyon szép kislány :) Nem értek hozzá, de többnek néz ki, mint 10 hónapos, legalábbis nekem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos vagy! A védőnő, akihez jártam terhesgondozásra és akihez viszem Dorkát havonta megkérdezte, hogy az egy éves státuszt miért nem csináltattam meg ... mondom egyrészt nem hiszem, hogy nekem kell szólnom, hogy megcsináltassam, másrészt nincs egy éves ...

      Törlés
  2. Képzeld, amikor terhesen zöldterületen parkoltam (hátsó kapu melletti köves rész...), akkor jól megk@rtak hatezerre. Kérdésemre, hogy ezt mégis hol az édes szülőanyjukban tetszettek jelezni, a válasz az volt, hogy ahol nincs tiltó tábla, ott attól még lehet tiltás és hogy ez benne van a KRESZBEN (a hatalmas értelmi képességű közterületesek...) Nekem tudnom kellett volna: mikor kerületenként is más a szabályozás, nemhogy utcánként...Legalább téged békén hagyott a rendőrbácsi.

    VálaszTörlés
  3. Jó gyökér rendőr volt! Amúgy valahol van kint eldugva egy tiltó tábla,ha még nem lopták el, szoktunk arra bringázni, de szerintem akkor pont a másik oldalán lehetettek.
    Szupi pancsis képek :D

    VálaszTörlés
  4. Milyen ügyesen sétál már Dorka! Hihetetlen! Tényleg többnek néz ki mint 10 hónapos. :) A képek nagyon szépek, a kedvencem a naplementés, de csak fotós szemmel, a többi amúgy sokkal szebb! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ám, kész csaj már. Eltűnt az a baba jellege :(
      A naplementés fotót Krisz készítette, az ő érdeme :)

      Törlés
  5. Nagyon jó képek és valóban, Dorka igazi "kislány" már, max. a pelus miatt gondolnám, hogy nem ovis... Anya pedig kirobbanó formában van!! Szépek vagytok!! :)

    VálaszTörlés