Összes oldalmegjelenítés

2012. december 14., péntek

Levél a Jézuskának

Kedves Jézuska!
Dorka vagyok, 14 és fél hónapos kislány.
Most írok neked először levelet.
Anya és a mamák sokat meséltek rólad.
Nem is olyan régen még én is olyan pici voltam, mint Te!
Szeretnék szép, nagy karácsonyfát.
Megígérem cserében, hogy jó leszek és sok-sok mosolyt csalok családom arcára.
Szeretnék egy babakonyhát.
Megígérem, hogy ügyes, okos leszek. Kiviszem a pelusom ezután is, ha anya végzett a pelenkázással.
Szeretném, ha boldogság, szeretet, egészség venne körül.
Megígérem, hogy segítek otthon a házimunkában.
Képzeld nagyon szeretek sütni-főzni, a konyhában sertepelni.
Tudok habot verni és ételt szagolni, kóstolni.
Szeretek mesét olvasni, de még jobban kedvelem, ha nekem mondanak, miközben anya, mama ölébe kuporodhatok.
Szeretek szeretni, édesen bújni.
Nagyon szeretem a szüleimet, nagyszüleimet, Sárit, Erzsit és persze Maját.
Nagyon várlak!
Dorka

Kedves Jézuska, összes égiek!
Már rövid az idő, hát sietek.
Tudjátok, néha csintalan vagyok,
s Anya azt mondta, semmit sem kapok.
Segítsetek nekem! Kérlek Benneteket!
Karácsonyig még jó is lehetek.
Egy kislánybabát már régen kinéztem,
hogy anyukája leszek, -megígértem.
Hiába mondom, hogy megváltozok,
Szüleim arcára mosolyt hozok.
Igyekezetemben a szívem majd megszakad,
Segíts Jézusom! Talán az Ünnep alatt!
Nem csak talán! Biztosan tudom,
ha a copfos babát megkaphatom!
Vagy ha szeretnéd cserébe Jézuskám,
Neked adom a kis
piros csizmám!

9 megjegyzés: