Összes oldalmegjelenítés

2012. december 28., péntek

Élménybeszámoló

Nagyon szuperül és élménydúsan telt az idei karácsonyom.
24-én, amikor felkeltem, egy csodaszép karácsonyfa fogadott a nappaliban. Először nem tudtam mire vélni a dolgot. Nézegettem jobbról, nézegettem balról, majd anya és apa mondta, hogy a Jézuska hozta az ajándékokkal együtt. Nagy vehemenciával bontogattam és nagyon élveztem, hogy legálisan téphetem a papírt a dobozokról. Kaptam egy kis konyhát felszereléssel, egy pici pónit, egy xilofont, amit jól ki is próbáltam. Anya parfümöt kapott, apa szintén pizsamával kiegészítve. Majd anya felöltöztetett csini ruhába és elmentünk a győri nagyszülőkhöz, ahol ettünk, ittunk és oda is megérkezett a Jézuska. Elénekeltük közösen a Mennyből az angyalt, anya kamerázott, így volt alibije az ének kihagyására. Játékokat, ruhát - kimonót Thaiföldről - és könyveket kaptam. Apa okos telefont, ruhákat, anya szintén, bár ő nem tudott a telóról és nagy fenntartással fogadta, aztán lassan-lassan belerázódik a használatába. Katitól benti cipőt, mesekönyvet és egy 15 ezer forint értékű Mülleres utalványt kaptunk.
Másnap a somlói nagyiékhoz mentünk. Rengeteg ajándékkal vártak. Porszívóval, konyhai felszereléssel, ruhákkal és még felsorolni is hosszú lenne ... nagyon finomat főzött mama, a sütik is szuperek voltak, papával sétáltunk, Sárival játszottunk, majd megjött keresztapám a táncoló pingvinnel, Angyalék a játék telefonnal, Zsófiák a vasalóval ... így gyorsan lettünk 15-en vagy hányan.
Aztán elment mindenki, lassan mi is indultunk. Az úton nem aludtam se oda, se vissza, de nagyon ügyesen elvoltam. Elbeszélgettem az ablakkal, a lábammal, apával táncoltunk út közben.
26-án a dédszülőkhöz mentünk. Nagyon nem éreztem jól magam ... hisztiztem, anyát egy percre sem engedtem el, nem tudom mi volt a bajom igazán, de szerencsére gyorsan eljöttünk.
Az elmúlt 2 napban itthon voltunk és olyan szuper volt az új játékaimmal ismerkedni, játszani.
Anya mesélte, hogy 25-én este apával filmnézés közben elpityeregték magukat, miközben arra gondoltak, mennyire jó, hogy azokkal ünnepelhetünk, akiket szeretünk. Anya nagyija hiányzott, de odafentről figyel minket és vigyáz ránk.
Mivel, mint minden évben, most sem maradt a sütikből semmi, így az elmúlt 2 napban anya sütött újabb adagokat, ám kibírta és ígéretéhez híven az ünnepek alatt nem csinált semmit és tényleg csak a teás és kakaós bögréket mosogatta el.
Holnap meglátogatjuk Julcsiékat, majd úgy néz ki, hogy a somlói nagyszülőknél szilveszterezek, miközben anyáé Győrben lesznek.
Szép karácsony volt, köszönöm Jézuska!
Apa szüleivel és Bogival, apa tesójával

Somlói mamáéknál is szaloncukrot csenek

Rozi mamival

Az állandóan berregő porszívóm

Szüleimmel

Apa, Bogi és a szüleik

Éppen olvasok

Anyával

Szüleim egyik ajándéka

Dance

Táncoló pingvinnel

Altatok ... és a porszívó persze elmaradhatatlan

Én és anya

Én ... ismét teli szájjal

7 megjegyzés:

  1. Ez nagyon édes! Örülök, hogy ilyen szép volt a karácsonyotok! :)
    Dorka már extra csajos!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen! Már teljesen eltűnt a babás jellege ... növögetünk ... növögetünk

      Törlés
  2. Ugyanezt akartam irni, hogy Dorka egyre kislanyosabb, mar nem baba, mar egy kesz kislany:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ám ... és fáj is a szívem ... :)
      Bár hozzáteszem, hogy nagyon drága most és ez a korszaka nagyon jó a maga nehézségeivel együtt. :) Annyi szeretet van benne, hogy elmondani nem lehet.

      Törlés
  3. Gyönyörű szép karácsonyod volt Dorka, igazán remek Családod és csodás Szüleid vannak! Nagyon Boldog Új Évet kívánunk mindannyiotoknak!!!!!

    VálaszTörlés
  4. De klassz, hogy ilyen melegségben telt a karácsony! Tündéri vagy, Dorka, mindig is csodára tüneményes voltál, de még tudod fokozni! :) Sok puszi nektek!

    VálaszTörlés