Összes oldalmegjelenítés

2014. december 16., kedd

Buszos és ovis szösszenetek

Tegnap Dorka a Kis karácsony, nagy karácsony c. dalt énekelte hangosan a buszon. 
Odajött egy nénike egy szem szaloncukorral és nekiadta Dorkának, a következő mondattal: "olyan szépen énekeltél kis csillag, hogy öröm volt hallgatni! Fogadd ezt a kis apróságot!" 
Dorka nagyon örült neki és szépen megköszönte!
Ma reggel Dorka nagyon-nagyon ... sőt ... szóval rosszul kelt, ami a buszozásra is rányomta a bélyegét.Ha felvettem nem volt jó, ha letettem, az sem, ha fogtam a kezét, ha nem. 
Az ilyen helyzeteket relatíve gyorsan megunom ... szóval leraktam, elengedtem a kezét és mondtam neki, hogy akkor most itt állhat szépen. 
Hatalmas krokodilkönnyekkel kérdezte, "akkor te most nem leszel az anyukám????" 
Elmondtam neki, ha nem mondja el a baja, nem tudok segíteni, ha csak simán böszme, azon sem. Amennyiben tud már normálisan viselkedni, szóljon. Imádom, szeretem akkor is ha butaságot csinál, de akkor fáj a szívem. Az átszállás után oldódott a hangulat. Igaz, ebben benne volt az is, ígéretet tettem arra vonatkozóan, hogy kivágom a francba, ha nem fejezi be ezt a viselkedést! 
Az ötös buszon már emberi módon tudott viselkedni. 
Ahogy leszálltunk, meglátta az óvodavezetőt és bűbájjá vált varázsütésre, hangos "jó reggelttel" üdvözölte és már fülig is ért a szája. Szereti ... Együtt mentünk az óvodáig és baromi jól esett, hogy az óvodavezető megdicsérte a csajom, hogy tegnap a próbán milyen ügyes volt!
Próbálnak. Ma a kismegyeri templomban lesz karácsonyi műsoruk az óvodásoknak délután 4 órakor. Számomra igazi meglepetés, mert Dorka nem hajlandó mondani róla semmit sem. Mindenesetre én izgulok helyette is. 
Elköszöntünk az óvónőtől, a sarok után Dorka megkérdezte: "ugye anya, hogy megdicsért az óvónéni, az melengette a szívedet?" - "Hát hogy ne melengetné! A legbüszkébb anyuka vagyok a világon!"
Beérkezvén a csoportszobába, Dorka szembetalálkozott A karácsonyfával, amit az óvoda Jézuskája hozott. Azt az ámulatot! Állt előtte, a kezét a szája elé tette és csodálta. nagyon édes volt!
Már ezért érdemes volt felkelni ma ... is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése