Összes oldalmegjelenítés

2017. január 5., csütörtök

A boldog új év első bejegyzése mindenről

2017. Páratlan, nem is kedves számomra ... de jó év lesz. Érzem. Amennyire jó, annyira nehéz ... ezzel is tisztában vagyok. Kiegészül a családunk. Minden gondolatom ekörül forog: nincs középút aközött, hogy várom és nem várom. Nem várom ... milyen hülye kifejezés. Hogyne várnám!
Újévi fogadalmaim nincsenek. Egyszer volt, akkor is azon gondolkoztam hónapokig miként szeghetem meg. 
Van egy nagyon rossz tulajdonságom, a sok éppen elviselhető mellett: amikor valaki azt mondja, hogy ezt így, meg úgy kell élni/csinálni/tenni stb. attól menekülök. Nem azért, mert szefós vagyok, hanem azért, mert alkalmatlan vagyok azokra a helyzetekre, amiket "úgy kell megcsinálni, hogy" ... miközben jó anya módjára igyekszem Dorkát afelé tendálni, mit hogyan kell, és azt azért úgy, mert én már tudom ... neked ennyivel könnyebb lesz, hidd el! Annyira álszentnek érzem magam ilyenkor.  A konvenciók közé szorítástól agyfaszt kapok. Én szeretek neki menni dolgoknak, ha kell, háromféle-képpen megközelíteni, magam kijárni, koppanni vagy épp sikereket elérni. Ha nem így lenne, ma nem az lennék az, aki a jég hátán is megél. Arra a kérdésre nehezen válaszolnék, hogy egy anya honnan tudja ennyire jól, mi az, amitől a lányát minden körülmények között meg kell védeni ... 
Erről szeretnék leszokni. Dorkának is meg kell élnie, meg kell próbálnia, koppannia kell és sikereket elérni. Itt most nyilván nem olyan dolgokról van szó, hogy az autót a jobb oldalon kell tartani, mert ellenkezőleg baj lesz - amúgy vezetek. 
Holnap harmadik alkalommal megyek. Élvezem ... már amikor nem csöpög az izzadtság a tenyeremről, a kormányon megtörve a combomra. Miközben olyan magasröptű beszélgetéseket folytatok az oktatóval, hogy "maga nem fél mellettem? Mert én be vagyok szarva magamtól!" - kérdezem az oktatót- Igazából azért nem kötöttem be magam, ha gáz van, ki tudjak ugrani, maga meg menjen amerre lát! - válaszol.
Van otthon WC pumpája? WC? Kötél? Mondom: igen. Akkor szépen leül a slozira. A bugyiját nem kell letolni. Megfogja a pumpát, a kötéllel hozzáerősíti magát a klotyóhoz. Majd vált!!!! Addig vált, amíg nem rángatja ezt a kurva váltót, hanem finoman meglöki. Nem fakanál ez, hogy tekerni kelljen!
Lesznek még aranyköpések, efelől nincs kétségem.
Új év, új tetoválás. Később sikerült, mint ahogy terveztem. Friss még. Hegesedés után sokkal szebb lesz. Jobb oldalamon melltartótól övig "Már rég feladtam volna, ha nem érted történne minden"- egy álmomban szerepelt ez a mondat, Dorka felé közöltem, majd magamra varrattam. 
Szilveszterkor Dorka bulizott a nagyszülőknél. Anya sütött-főzött, gyereket csinosított ...
... majd este szépen felöltözött és otthon maradt.



5 megjegyzés:

  1. Boldog új évet! :) Szokás szerint nagyon szèp Dorka. Micsoda frizura,ès ruha. Kèsz nő :) Levinek pont jó lenne :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mármint Dorka lenne jó neki, nem a frizura ès a ruha. :D :D

      Törlés
    2. :) hát ezen jót röhögtem ... ha Levinek gondolsz esetleg bármi nőciset, szólj nyugodtan, nálam titok marad :)
      Amúgy köszönjük!!! Puszi nektek és írj végre blogot!!!

      Törlés
  2. Boldog új évet! Dorka gyönyörűűűű! ♥
    Szuper év lesz, örülök a kiegészülésnek!!! Mikorra várható?
    Hajrá vezetés!! Én is majd beszartam. Miután jogsit szereztem, nem mertem vagy egy évig vezetni, aztán belekényszerítettek és most már szeretem!!! Jó lesz csak ügyesen! Aranyköpések zseniálisak! Várom a többit! :)))))
    Tetkó szupi! És te is szupi vagy!!!!!!!

    VálaszTörlés