Összes oldalmegjelenítés

2017. január 23., hétfő

Ahogy a gyerekem lát ...

...

D: -"Anya, játszunk olyat, hogy én vagyok az anyuka, te vagy a kicsikém! Jó??!"
A:-"Oké. Kérek enni, inni, éhes, szomjas vagyok, játssz velem, kérek szép ruhát, ezt szedd szét, azt rakd össze légy szíves, amazt had kóstoljam meg, hol a 'picitakaróm', hol a babám, hol a legóm, ne húzd a hajam a fésűvel, szép csatot kérek, ennél szebbet, ez a szívószál nem jó, miért nem adsz másikat, miért nem nézhetek mesét, Maja rám nézett, ne nézzen rám, fázom, melegem van, nézd milyen ügyesen felöltöztem egyedül, nem vettem fel fordítva a pólóm, nem baj, ha úgy van, mehetünk, én szeretném a szemetet vinni, miért nem vihetem, nem szakad ki, ha végighúzom 2 emeletet!" - ezt elhadartam Dorkának egy levegővétellel ... és jeleztem felé, hogy még csak reggel 5:50-et írunk játékból IS!!!
Dorka felvonja a szemöldökét, majd azt mondja:
"Nyugodj meg kicsikém, ha hisztizel, azzal nem leszel előrébb! Lássuk sorban a dolgokat! Éhes vagy, mit kérsz enni?"
A: "Rántottát 3 tojásból kenyérrel, mellé kakaót!"
D:"Oké, akkor felhívom a Rozi mamát, hogy kell rántottát csinálni, meg kakaót!" - oké, hogy béna vagyok sokszor főzésben, de azért annyira nem, hogy emiatt felhívjam anyám ... tény és való, hogy minden másért felhívom miből hány csipet kell, hogy olyan legyen, mint az övé.

Dorka megmondta: "Anya, te sütsz a legjobban a világon, de a Rozi mama főz a legjobban. 
Te is ügyes vagy, például a virslid finom!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése