Összes oldalmegjelenítés

2014. január 16., csütörtök

Napi Dorkák, csak mert vidáman vagyunk sokszor

Dorka milliószor próbàlja becsukni a babaház ajtaját sikertelenül amibe aztán annyira bepörgeti magát hogy egy "a kujva éjetbe" hagyja el a szaját.
Ráüvöltök:"Miiiiiiit mooooooondtááááál?"
Szégyenteljesen jön a válasz "huuuuuha, ilyet nem szabad mondani ugye anya? Nagyon csúnya dolog ugye?" Majd ezredmáodperc alatt vált, csípőre teszi egyik kezét a másik mutatóujjával hadonászva közli:
"Te anya, nem szabad csúnyan beszélned, mert eltanulom tőled! Látod?
Na most szégyenlem magam a mocskos számért!

Látom, hogy a mondókáskönyv egy az egyben ki van színezve, holott megbeszéltük, hogy TILOS könyvbe rajzolni/színezni stb...
Letolom Dorkat, aki elvonul a szobájába, majd ceruzacsörgésre leszek figyelmes.
Kipakolta az ágyra sorba az íróeszközöket, csípőre tette a kezét és azt mondta teljes pöszeséggel és komolysággal:
- Szégyeljétek magatokat ceruzák!! Megmondtam, hogy nem szabad könyvbe "jazooooooni"!!!! -rajzolni-

Dorkaval Süsüt nézünk reggel.
Én: - "Anya nagyon szerette a Süsüt kiscsaj korában!"
D: - "Anya volt kiscsaj????" - hitetlenkedve kérdezi Dorka.
Én: -"Persze, senki sem születik felnőttnek, mindenki babaként kezdi!"
D: -Akkor jól megnőtt a fejed anya!!!

2013.12.15.
Tegnap "előkarácsonyozni" mentünk.
Már sötét volt. Megbeszéltuk, hogy a Jézuska hozza a "taácsonypát" - karácsonyfát -, mire odaérünk biztosan megérkezik.
D:-Anya, a Jézuska baba?
Én:-Igen, hiszen láttad a Betlehemi családot, bent aludt a jászolban.
D:-Anya, most este van?
Én:-Igen.
D:-Akkor a Jézuska mit keres kint ilyen későn? Anyukája mérges lesz, hogy ilyen későn hordja a "taácsonypát".
2 évesről beszélünk ... köpni-nyelni nem tudtam, inkább Kiskarácsony-nagykarácsony dalra invitáltam, mielőtt nekiáll firtatni, hogy bírja el a baba a "taácsonpát".

4 megjegyzés:

  1. Tök jók! :-D elképesztő, mennyire átlátják a dolgokat.

    VálaszTörlés
  2. ... es az a durva, hogy a kovetkezo bejegyzesben meg jobban kielesedik.mennyire tudja kapcsolni a dolgokat...csak mar tudnam.bejezni vegre!!! O:-)

    VálaszTörlés