Összes oldalmegjelenítés

2015. május 7., csütörtök

Anyák napja 2015, Apa üzenete

Az idei anyák napja az oviban kezdődött múlt héten szerdán. Egy fotelba ültem bele, elém állt Dorka Ildikó nénivel, csodaszépen elszavalta egy versikét. Kaptam árvácskát, egy rajzot, majd készíthettünk a nagymamáknak egy szívecskés lógót és egy virágot. Nagyon ötletesen szervezték meg.

"Anyukámat meglepem, 
de kicsi a tenyerem.
Nem fér bele annyi virág, 
amennyire szeretem.
Kis kezemmel mit adhatok?
Csak az egész világot!
Vagy tán, ami ennél is több, 
néhány szál virágot!"

Dorka otthon elmondta párszor a verset, de amikor beleültem a fotelba és kimondta az első szót, elkezdtek potyogni a könnyeim. Büszke voltam, meghatott egyrészt, hogy ovis gyerekem van már, másrészt hogy milyen pici, de közben milyen nagy ... agyon puszilgattam, ölelgettem ... nagyon édes volt!
Amikor én voltam ovis komplett anyák napi műsorral készültünk. Közös fotókat készítettek a szülővel, utána matiné volt, finom sütikkel ... érdekes, hogy megmaradt ez az élmény, talán 4 éves lehettem, ami így konkrétan megmaradt ... közös képünk alig van anyámmal. Ezt pótolnunk kell!
Vasárnap délelőtt hívott Krisz telefonon, sok boldogságot kívánt. Ezelőtt pár nappal a postás ezt hozta az uramtól:

Vasárnap délután Gabcsika jött át hozzánk. Hozott magával otthon bepácolt húst, én köretet készítettem, kisütöttük közösen a húst, "megebédeltünk" - mi már ettünk fél 12-kor Dorkával, úgyhogy újra ebédeltünk. Megköszöntött Gabcsi anyák napja alkalmából szép virággal. 
Nem vagyok sírós, de most megint eltört a mécses. Kriszre gondoltam. Ilyenkor ő szokott gondoskodni a virágról, rólam, már akkor elkezdte, amikor Dorka a pocakomban volt - akkor Majával köszöntöttek meg :) -. Hiányzott Krisz, nagyon hiányzott!
Gabcsi nagyon figyelmes volt.
Hétfőn megköszöntöttem anyósomat is, anyámat már csütörtökön, amikor hazamentünk ballagásra.
Nem tudom kinél hogy van, én minden évben kaptam eddig virágot apósomtól és apámtól is, az idén ez elmaradt.
Én ezt szavaltam a nagymamámnak mindig:
Donászy Magda: Anyák napján Nagyanyónak
Édes-kedves Nagyanyókám!
Anyák napja van ma.
Olyan jó, hogy anyukámnak
Is van édesanyja.
Reggel mikor felébredtem,
Az jutott eszembe:
Anyák napján legyen virág
Mind a két kezemben!
Egyik csokrot Neked szedtem
Odakünn a réten.
Te is sokat fáradoztál
Évek óta értem.
Kimostad a ruhácskámat,
Fésülted a hajamat.
Jóságodat felsorolni
Kevés lenne ez a nap.
Köszönöm, hogy olyan sokat
Fáradoztál értem,
És hogy az én jó anyámat
Felnevelted nékem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése