Összes oldalmegjelenítés

2015. május 20., szerda

Dorka hallása ... a felvigyázó néni meg bekaphatja!

Reggel 9:30-ra volt időpontunk győri kórház, A épületének 26-os szobájába hallásvizsgálatra.
Teljesen időben bekerültünk, Dorka megmakacsolta magát és nem engedte, hogy megvizsgálja a néni, pedig ő tényleg mindent elkövetett. Még azt is felajánlotta, hogy bemehetünk a következő kisfiú hallásvizsgálatára, Dorka megnézheti és utána ő következik. Nem hatott semmi.
Én is ludas vagyok a dologban, mivel úgy készítettem fel, fülest fog kapni és meg kell mondania, melyik fülében hallja a sípoló hangot. Ezzel szemben egy lézerkardra hasonlító szerkezetet tartott a nő a kezében, amit bele akart helyezni Dorka fülébe. Mihelyst Dorka érzékelte, hogy valami a fülében van, egyből bezárt és onnantól kezdve nem volt hajlandó az együttműködésre. Befogta a fülét, felállt és kiment.
A sikertelen kísérletek sorozata okán felküldtek újra a gyerek fül-orr-gégészetre, hiszen ezt a hallás vizsgálatot valahogy meg kell csinálni.
Nagyon haragudtam Dorkára a hülyesége miatt. Persze megértem, sőt át is érzem miért van rossz élménye azzal kapcsolatban, ha a fülébe kotorászik valami, de felkészítettem, hogy nem fog fájni, itt nem fogják lefogni. Csalódtam mindkettőnkben. Nem hitt nekem a gyerekem.
A földszinti néni felszólt az emeletinek, hogy megyünk.
Útközben Dorka mondogatta, hogy jó lesz neki ott, már nem fél és sírni sem fog. 5567-en álltak előttünk, beadtuk a papírt és elkönyveltem 2 óra várakozást ... hoztuk a papírformát. 
3-szor menünk el pisilni. Mindegyik alkalommal szóltam a gyerekfelvigyázó nőnek, ha hallja az Edvy Dorka nevet - visszakérdezett, hogy tisztában legyen a névvel -, kérem szóljon. Kijöttünk a mosdóból, mindhárom alkalommal megkérdeztem, hogy nem szólítottak minket? Az volt a válasza, hogy NEM! 
Oké, vártunk tovább, majd szólították a csajom.
Berongyoltunk, a főorvos asszony nevetve üdvözli Dorkát, hogy végre megjött az elveszett gyerek és elhozta az anyukáját is! Nem értettem, mivel látták, hogy tényleg nem vágom mi van, elmagyarázták, hogy 3-szor szólították már az "Edvydorkát", mindhárom alkalommal beslattyogott a felvigyázó nénike és közölte, hogy "azedvydorka a wcn van" és kislattyogott. 
Kínomban nevettem, mikor elmesélték, hogy papír beadást követően 2 perccel szólítottak minket - megérkezés utáni első pisi -, hiszen lentől telefonáltak nekik, hogy megyünk, ne kelljen várni, mert Dorka nyűgös.
Elmondtam bent, hogy háromból egyszer sem hallottuk "az edvydorkát", tényleg 3-szor voltunk mosdóban és láttuk a nénikét visszafele sétálni a folyosón, mert minden alkalommal ott kaptam el, hogy nem mondták-e a gyerek nevét?!
A felvigyázó néni bekaphatja!
Dorka fülét megvizsgálták mikroszkóppal, természetesen végigsírta a semmit. Nem hisztizett szerencsére. Annyira beleizzadt az ölembe, abban a 1,5 perc alatt - de még lehet annyi sem volt - hogy a nadrágom belső felén folyt az izzadtsága felállásnál. Nagyon stresszelt Dorka. valószínűsítem azt is, ha nem fogják le, nem lett volna sírás sem. Értem, miért kell lefogni. A fülével minden rendben van. A főorvos asszony haláli tüneményes nő! Nagy hatással volt Dorkára. Amikor bementünk és Dorka meglátta a széket, egyből ki akart vonulni, már jött a nem szeretném, nem akarom én hazamegyek stb ... de az orvos simán visszaédesgette és teljesen lenyugtatta 2 mondattal. A gyerek vizsgálatnál sírt, utána nem fogadott el sem matricát, sem papírt, semmit. Majd kifele jövet megkönyörült a dokin és elvette tőle a törpös dominót, amit egyébként utána hozott és mondta, hogy tőle gyerek nem mehet el ajándék nélkül. "Na jóóóvan"- mondta Dorka 
Megbeszéltük, hogy kap egy színezőt, ha egy hang nélkül végigcsinálja az egészet, de ez megint nem jött össze. 
9-től délig ismét a kórház vendégszeretetét élvezhettük. 
Nem szeretnék mostanában újra menni!
A felvigyázó néni meg bekaphatja! - tudom, hogy már írtam, de a nyomatékosítás végett ... még egyszer.

2 megjegyzés:

  1. A felvigyázó néni tényleg bekaphatja! Szegény Kicsi Dorka, na meg szegény TE. :))) Örülök, hogy minden rendben most már a hallásával, és túl vagytok ezen a tortúrán is. Kívánom, hogy évekig ne lássatok orvost, kórházat, sőt soha többet, csak akkor, ha Dorka szülni akar!!! :)) Most már elég volt belőle!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!!!! :D
      Dorka egyre többször mondja, hogy neki majd lesz kisbabája és annak én leszek a nagymamája :D

      Törlés