Összes oldalmegjelenítés

2012. március 15., csütörtök

Nagy ölelés

Csak röviden:
Ma olyan édes dolog történt:
Dorka és apa elmentek sétálni, addig anya tavaszi hangulatban kiszanált minden olyan dolgot, amire szerinte nincs szükség és rendet rakott Mucc szekrényében is. Összecsomagoltam azokat a ruhákat, amik már nem jók, illetve táskába raktam a kölcsön kapott ruhákat és kiegészítőket, Krisz pedig elfuvarozta nemrég a jogos tulajoknak, hiszen már jó ideje nem használunk belőlük semmit sem.
Egy óra múlva kopogtatott a két csavargóm az ajtón, s amikor beengedtem őket, megtörtént a csoda. Dorka rám nézett, hatalmasat mosolygott majd nyújtotta a kezecskéit, hogy átkéredzkedjen hozzám. Nagy ölelést kaptam tőle, majd hozzám bújt, vett egy nagy levegőt és hosszú másodpercekig így maradtunk, állával a nyakamban ... mintha egy hete nem látott volna ... olyan jó érzés volt, hogy hiányoztam neki és láthatóan örült annak, hogy viszont látott/láttuk egymást. Annyira, de annyira édes volt és én olyan nagyon szerettem érte. Március 15.-e nekem ezért is emlékezetes lesz. Ez volt az első ilyen megmozdulása Dorkának felém. Ölelés volt a múltkor, de ilyen nagy szeretetrohamot még nem tapasztaltam. Imádom!

6 megjegyzés:

  1. Ez milyen edes, pedig milyen kis pottom meg...:) Petra

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon-nagyon édi lehetett! Már én is nagyon vágyom erre! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem, ezekért a kis dolgaikért csináljuk az egészet. Ezért az ölelésért, ezekért a mosolyokért nem érzünk fáradságot, betegséget, csak mérhetetlen nagy szerelmet.

      Törlés