Összes oldalmegjelenítés

2012. március 29., csütörtök

Kérdez-felelek

Anya: -"Kincsem! Elverjük a mami fenekét, mert bent van a kórházban és nem jön hozzánk?"
Dorc nagy szemekkel néz, szinte felháborodva: - "Nnneemmmm!"

Tegnap este letettem Dorkát aludni, aki annyira aludt, hogy a szobájából hangos kurjantások, "ebböe"-k hallatszottak. Egyre halkult és egyre távolabbról jött a hang, így bementem meglesni mi van, hányszor tekerte rá a takarót a fejére, hát csak egyszer sikerült most ... szépen kiszedtem a csomag alól a gyerekem, megigazítottam, mert már ötször elforgott a kiságyban és a kezei-lábai tízfelé álltak égnek meredve a kiságyban. Ilyenkor sosem szólok hozzá, csak rendbe rakom a csatateret, megsimogatom és kijövök. Ezt játszottuk tizenötezer-nyolcszáznegyvenkétszer, amikor meguntam és ráüvöltöttem nagyon kulturáltan úgy, hogy a fél lépcsőház tőlem zengett éjjel fél 12-kor:
"Bazd meg, úgy forogsz ebbe a kurva ágyban, mint a búgócsiga, nem veszed észre??!!!" - már szégyelltem is magam az első és a kurva szóért ... és sűrűn kértem volna az elnézést, mire a gyerekem félszemmel kisandít a takaró alól, már látom, hogy össze van húzódva mandula alakúra a két gyöngy a fejecskéjén, de nem akarok mosolyogni, nehogy azt higgye, hogy tetszik a műsor és még öt órán keresztül provokálja magát, mire kiszól a takaró alól:
"Nnnneeeeeemmmm!"

Tökéletesen tudja használni a kifejezést:
- amikor aludni kéne, de nem akar a babakocsiban - csak nagy ritkán fordul elő - ... olyankor bárkivel leállok beszélgetni, nyújtja a kezecskéit kifele a kocsiból és mondja, hogy nem, nem nem ... csak valaki vegye ki, de gyorsan.
- amikor már elég az ennivaló, jóllakott
- amikor öltözni kell
- amikor megkérdezem tőle, hogy rossz voltál?
- amikor leszidom valamiért

2 megjegyzés: