Összes oldalmegjelenítés

2012. július 4., szerda

Dorka és a bili

Tegnap Dorka megkapta élete első bilijét, amit hiper-szuper ügyesen meg is töltött a nap folyamán háromszor. Kétszer csak pisi volt, egyszer kaki és pisi is. Természetesen ebből nem fogok levonni messzemenő következtetéseket,hiszen tegnap volt csak 9 hónapos, mindenesetre volt örömujjongás, konfettieső, tűzijáték és öröm óda is. Az volt a legszebb az egészben, hogy nem csak mi voltunk mérhetetlenül büszkék rá, hanem ő saját magára is. Volt tapsi-tapsi és tánci-táci a mérhetetlen nagy "ezt most nem értem" arckifejezés mellett. Vizsgálgatta a biliben lévő dolgokat, mellette viszont nagyon örült annak, hogy mi örülünk :)
Egyébként onnan jött a gondolat, hogy alá tolom a bilit, hogy Dorka tegnap délelőtt pelus nélkül volt és lepisilte a lábát nagy játék közben, amit méla undorral és "segíts anya" nézéssel viseltetett. Lezuhanyoztam, majd belepisilt a tusba is és fejvesztve menekült a sárga léből. Ekkor elmentünk a Müllerbe, 1200,- Ft-ért vettünk sok más mellett bilit is és délután már ezt használta.
Nagyon büszkék vagyunk rád kicsi lány!  
Ha végre egyszer hazakeveredünk és lesz normális internetkapcsolatom is és a nomád életmódot felváltja a rendes zuhanyzó, rendes lámpa, rendes konyha, kettőnél több tiszta ruha ... akkor jövök egy csomó mindennel, de úgy gondoltam, hogy ezt akkor is megírom, ha közben száznyolcvanhatszor kell újraindítanom és szarakodnom a nettel.

7 megjegyzés:

  1. Szia!Nemrég kezdtelek el olvasni és még nem értem a végére,de már most szerettem volna megírni hogy nagyon érdekesnek és inspirálónak talállak.
    Én is próbálkozom jó ideje a bilivel bár még csak 10 hónaposak vagyunk.Azért kezdtem bele mert szegénykének székrekedése van/volt és így könnyebben ment a dolog.Manapság meg bele is pisil ha épp kell neki.:)
    Csak így tovább nektek is ügyesek vagytok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy olvasol! ... és a kedves szavakat is! :)
      Csak azt nem tudom, ha hazamegyünk, otthon hol tolom a bilit alá :)

      Törlés
    2. Én minden pelenkázáskor ráteszem a bilire aztán ha kell neki akkor produkál bele valamit.Abban reménykedem hogy előbb utóbb valahogy szólni fog ha kell neki.Minket anyuék 11 hónapos korunktól kezdtek biliztetni és másfél éves korunkra már szobatiszták voltunk.Érdemes próbálkozni.:)

      Törlés
  2. En meg mar hianyollak Liz...:) ugyhogy remelem bepotolsz mindent:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jövök, jövök, csak nagyon szar a net kapcsolat :(
      Hazaérünk a nomád életmódból és jövök! :)

      Törlés
  3. Basszus-basszus..... bezzeg Dorka!!! Hihetetlen, én ilyet még nem is hallottam! Sokba kerül a pelus, igaz? :D :D Nagyon ügyesek vagytok, egyrészt tátva maradt a szám, másrészt meg már nem is csodálkozom. De amúgy látod rajta ha pisilnie kell? (mert a kakit gondolom igen).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha kakil, tol, mint az őrült, miközben hangosan nyög hozzá, így egyértelmű :))
      Ha pisilni kell, megböködi a bilit jövet-menet, ilyenkor ráültetem és rajtahagyom. Egyébként változó, hogy mennyit gondolkozik rajta. Van, mikor egyből sikerül, akkor nagy az öröm, van, mikor fél órát is elmélkedik egy-egy dolog előtt, ilyenkor már nagyon nyűgös :)
      Kurva drága a pelus, bár az elmúlt másfél hétben, ha 10 db elfogyott, lehet sokat mondok. :))))

      Törlés