Összes oldalmegjelenítés

2012. november 12., hétfő

Tanulságul minden szülőnek

"Az nagy szó, ha egy gyereket nevel valaki.
A gyerek elkezdi figyelni azt a felnőttet, apróra szétszedni a jellemét, próbára tesz, mennyire lehet neki hinni, bízhatik-e benne, igaz ember-e vajon?
S ha olyan, amilyennek remélte, egyszeriben úgy érzi, megtalált valakit, akit már régen keresett."
(Szabó Magda)
"Az nagy szó, ha egy gyereket nevel valaki. A gyerek elkezdi figyelni azt a felnőttet, apróra szétszedni a jellemét, próbára tesz, mennyire lehet neki hinni, bízhatik-e benne, igaz ember-e vajon? S ha olyan, amilyennek remélte, egyszeriben úgy érzi, megtalált valakit, akit már régen keresett." (Szabó Magda)

8 megjegyzés:

  1. Ez nagyon szép...
    Képzeld, én találkoztam élőben a Szabó Magdával :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is találkoztam vele író-olvasó esten, itt Győrben. Nagyszerű nő!

      Törlés
  2. Ez tényleg nagyon szép... És kicsit belegondoltam, tán ránk, felnőttekre is igaz...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én abba gondoltam bele, hogy én is, te is, a harmadik is ugyanezt tettük és így tanultunk.

      Törlés
  3. Ez a legnehezebb az anyaságban, ennek megfelelni.

    VálaszTörlés
  4. Nekem az jutott eszembe,hogy vajon meg tudok e felelni ennek a feladatnak?! Mekkora felelosseg anyanak/apanak lenni. Most kezdem csak igazan megerteni a szuleimet.

    VálaszTörlés