Összes oldalmegjelenítés

2012. november 30., péntek

Ígéret teljesítve :)



12 megjegyzés:

  1. Azta betyar mindenit:) Nah, jo izlese van Krisznek, azt kell hogy mondjam:) Eskuszom nagyon kivancsi voltam a cipore(szandira), alt. nem tetszenek, DE EZ IGEN...de reg volt magassarku a labamon...:) Nem tudom mit kezdek majd azzal 20 parral, ha egyszer idernek;)

    VálaszTörlés
  2. Aztaaaa!Nagyon szexy én is csak ezt tudom mondani!:)Az jutott eszembe,hogy ilyen ruhánál biztos jó egyenesen kell állni,hogy a ruha a helyén maradjon.:)Bárcsak lenne nekem is elég bátorságom ilyet felvenni.Rajtad nagyon szuperül áll minden!Gratulálok!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szeretem ezt a felsőt. Meg kellett tanulni viselni és hogy meddig nyújtózkodhatom benne :))) Nagyon aranyos vagy, köszönöm! :)))

      Törlés
  3. Gyönyörű cipellő! Bár én lehet meg se tudnék benne állni! :D Jó ízléssel választotta a férjed! Még, hogy a pasik nem tudnak vásárolni! Akartam is kérdezni, mivel sikerült magad ilyen trendi súlyba hozni a terhesség után?!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hááát ... ha most azt írom, hogy semmivel ... ?! :)
      De valóban semmivel. Mindig el akartam menni edzőterembe, egyszer voltam, aztán mindent kitaláltam, hogy ne kelljen többet menni. Azt hiszem szerencsém van. 33 kilót szedtem fel, ebből lement 28. A maradék 5 már elfér rajtam és így most jól érzem magam. Amikor Dorka elkezdett mászni, majd menni, lementek a feleslegek.
      ... és hozzáteszem nagyon zárójelbe, hogy a jó szex minden edzés felett ... :)))))

      Törlés
  4. Wow, nagyon jól nézel ki! Gratu! :-)

    (Már várom, hogy megszüljek, és én is elkezdhessek tenni a külsőmért, no meg az általad említett jó szex is egyre nehezebb most nekem. ;-) Inkább csokit eszem! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így voltam terhesen ... nemhogy a szex ment nehezebben ... minden :)))

      Törlés