Összes oldalmegjelenítés

2013. január 8., kedd

Hihetetlen, de igaz!

Ma beszereztem mindent!!!
Azt hittem, hogy lehidalok, amikor 8-kor benyitottam a belvárosban lévő okmányirodába lakcímkártyáért és háromnegyed 9-kor már a Szabolcska utcában kezemben volt a TAJ-kártya úgy, hogy egy dugót is végigültünk a kocsiban és még postán is voltunk csekket befizetni. Mert tudnillik, csak én nem tudtam, hogy lehet bankkártyával is fizetni az okmányirodában és akkor nem kell elmenni csekket befizetni, majd vissza bemutatni a fecnit és elhozni a kártyát. Ezzel együtt, még így is nagyon gyors voltam.
Annyira jó időben mentem, hogy a belvárosban első voltam, a Szabolcskában meg pofátlan ... de pont leszartam.
Szerencsére senki sem töketlenkedett, az egyik asszisztens csajszi meg is jegyezte, hogy hűűű, mire ez a pörgés tőlem ... á, csak alapjárat főleg úgy, hogy Dorka már csak egyszer kelt éjjel ... igazából nem is kelt, csak nyöszörgött én meg tigrisbukfenccel vetettem ki magam az ágyból és egy indiánszökkenéssel már a kiságya mellett is termettem, mire persze elhallgatott.
Szóval megvan a TAJ-kártya, megvan a lakcímkártya, már elő van készítve a kiskönyv a védőnőnél állítólag, csütörtökön mehetek érte, akkor viszem Dorkát mérlegelésre és aznap meglesznek az oltási igazolások is.
Ja és a legfontosabb: a határozott fellépés ...
(éppen a TAJ-kártyát készítették elő, amikor egy középkorú nő beáll mellém, arrébb lök az 1000 millió köbcentis melleivel és szól az ügyintézőnek, hogy szeretne kérdezni gyorsan valamit, amit itt bekarikázott. Ránéztem a lapjára, vagy 10 karika volt rajta, szóltam neki, hogy ne haragudjon, de nem kérdezhet, mert sietek. Nekiállt volna ágállni sorszám, minden előzetes bejelentkezés nélkül, amikor feltettem a szokásos keresztkérdést: dolgozol? nem ... van gyereked? nincs ... akkor tipli ... leülhetsz oda a székre és ha jön a sorszámod kérdezhetsz öregem!)
... és még egy zárójeles:
(kiskönyv elvesztésének lehetséges magyarázatai. Szám szerint 2 darab van:
1: Árkádban kirántottam a bevásárlás közben, mert közben összeszedtem hogy hol voltam aznap ... csak ott - de hát azt csak visszaküldték volna ...
2.: Kidobtam a magazinokkal együtt, ami a táska-tartós szekrényen volt és elképzelhető, hogy kicsúszott a táskámból a kiskönyv, rápakoltam a rejtvény újságokat a magazinokkal együtt és landolt a kukában.)
Mindegy is már.

8 megjegyzés:

  1. Lehet tőled tanulni, milyen talpraesett vagy! Én is az vagyok, de nem ennyire basszus, és néha megszívom :)))))))

    ÜGYES VOLTÁL AZ ÜGYINTÉZÉSSEL!

    VálaszTörlés
  2. Váóóóó, gratula!!!! Ügyes voltál!

    VálaszTörlés
  3. Az nem semmi!! Nagyon jó, hogy megvan minden, ráadásul ilyen gyorsan! Gratula!!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, köszönöm, köszönöm!!! Drágák vagytok! Már csak holnapra kell egy nagy drukk, hogy a védőnő ne legyen balfasz :) Liz

    VálaszTörlés
  5. Ez tenyleg mesebe illo volt, de azert jo latni, hogy megy igy is.

    VálaszTörlés