Összes oldalmegjelenítés

2013. január 21., hétfő

Mert nincs nélküle élet ... avagy köszönet Dórinak

Dóri, ne haragudj, muszáj kiraknom, így nem nálad kell keresgélnem minden áldott pelenkázós és "éppen rosszban vagyok a világgal és elbújok dünnyögni Maja helye mögé meg különben se szólj hozzám, de ne is nézz rám" alkalommal.
Dóri körömvágós zeneként emlegeti, én a fenti kettőnél használom, de körömvágásnál próbáltam ki először ... a körömvágással eddig sem volt. Kipróbáltam, tényleg hat.
Valami olyan átszellemült, félig mosolyra nyitott ajkakkal totál kedves, aranyos, bájos arccal nézi, hallgatja néma csenben, még akkor is, ha hirtelen nyomom be neki és közben totál őrületben van. Belelazul és olyankor kis angyal.
Van, hogy naponta többször is megnézzük. Jön, bólogat, hogy nézzük meg vagy mondja, hogy "mese".
Tud bűbáj is lenni az én kis őrültem!
Köszönöm Dóri!!


7 megjegyzés:

  1. Istenem, örömmel hallom (olvasom), hogy nálatok is segít valamiben ez a csodamuzsika. Tiszta libabőr lettem.... :)
    Valamit tud ez a pár akik éneklik! :) Dóri

    VálaszTörlés
  2. Több zenéjük nincs, nem tudjátok, csak mert nálunk is nyugi lesz tőle :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De van, https://www.youtube.com/watch?v=8-Npu_ly3ZM itt. Renee and Jeremy a nevük. (Dóri)

      Törlés
    2. http://reneeandjeremy.com/ (ez az oldaluk) Dóri

      Törlés
  3. Uramisten, ez tényleg működik. Bori is egyből ide figyelt, pedig igencsak benne volt a gyurmából való hóemberépítésben :) Köszi, csajok ;)

    VálaszTörlés