Összes oldalmegjelenítés

2012. január 1., vasárnap

Dorka első szilveszteri bulija. Helló 2012!

Dorkának nagyon jó sora van. Nincs még 3 hónapos sem, de máris túl vagyunk az első szilveszteri partyn. Hát hiába, a név kötelez alapon jobb minél előbb belecsapni a lecsóba. Zsuék babaZSUrt szerveztek s ide voltunk hivatalosak. Nagyon vártam már, hiszen a csemetémnek ez volt az első olyan közösségi bemutatkozása, ahol anya-apa-és Áron szerint DO is jelen volt. Fél 5-kor kelt Dorka, szépen összekészítettem. Tomi kedvéért szép szoknyát adtam rá sárga csillogós harisnyával, majd Krisz is elkészült velem együtt és elindultunk. 5 után értünk oda. Készültünk mindenkinek egy kis új évi szerencsehozó sütivel, aminek a csomagolására egy dísz és egy jókívánság került, illetve mivel Zsuékkal még nem találkoztunk karácsony óta, így a Jézuska ajándékát is közvetítettük feléjük. Összesen 4 család volt jelen. Nagyon jól éreztük magunkat, Zsuék nagyon kitettek magukért. Külön pohár családonként, finom ennivalók a kukitól a szarvas pörköltig - csak zárójelben, asszem' szarvas volt, de nem mernék megesküdni -, felcicomázva a lakás, szólt a zene, ráadásul Do-nak külön játszószőnyeg volt kikészítve kérem szépen. Áron DO-nak hívja Dorkát. Tündér kis pasi! Nagyon figyelmesek voltak a házigazdák, körbeugráltak minket. Dorkának is nagyon tetszett a lakás, új volt neki, mégis nagy biztonságban érezte magát. Mosolygott, hahotázott, sikogatott, a pasiknak fülig érő szájjal mosolygott, szóval érezte, hogy szeretik és ő ezt így hálálta meg. Annyira nyugalomban volt, hogy Krisz ölében bealudt a konyhai beszélgetés közepette, majd tovább folytatta a hömbölgőn eme nemes tevékenységet. Majd beszélgetett Petivel, Tomival, Zsuval és Zsófival is röviden, aztán fél 7-kor eltört a mécses. Aranyom éhes volt, 6-kor ennie kellett volna, de sajnáltam felkelteni az alvásból, így összekészülődtünk és elindultunk hazafele. Nagyon aranyosak voltak Zsuék, még figyeltek arra is, hogy ha megakarom szoptatni Dorkát, akkor abban is maximálisan támogattak volna. Inkább az otthon etetést választottam, hiszen a gyerekek olyan édesen játszottak Áron szobájában, sajnáltam volna kitoloncolni onnan őket, Dorka meg kibír 10 percet cici nélkül. A bulin a gyerekek táncoltak, játszottak, tulajdonképpen egy egész mesebirodalom játékországgal összekötve épült ki 1 óra alatt a lakásban s olyan jó érzés volt, olyan szívmelengető! Okosan, szépen játszott egymással Anna, Zsófi és Áron. Mindenesetre mondtam Tominak, hogy jól beszervezték Árinak a csajokat! Alsó hangon 1 Árira 3 csaj jutott s magamat, Áron legnagyobb rajongóját még bele sem számoltam. Mi - 'felnőttek' - jókat beszélgettünk, Kriszt még nem láttam így nem itthoni környezetben apaszerepben tetszelegni, de tetszett, amit láttam. Áronnal már régóta jóban vannak, így nem voltak idegenek egymásnak. Krisz nagyon közvetlen volt a gyerekekkel, nem félt tőlük, Dorkával is foglalkozott és mosolygott folyamatosan, ő is nagyon jól érezte magát. Annával és anyukájával egyszer találkoztunk, Zsófiékat nem ismertük, mégis nagyon oldott és feszengésmentes volt a kapcsolat. Ilyen jó babaZSUrban még nem voltunk! Köszönjük szépen még egyszer a meghívást!
Pár kép:
Hozzáteszem a kaptunk party sisakot és trombitát is a házigazdáktól! Örökbe! :)
Úgy gondolom mini manónk mini méretéhez képest jól viselte a 'megpróbáltatást'. S annyira egyértelmű volt: jó helyen volt s nem volt semmi gondja, tényleg biztonságban érezte magát, mindenki nagyon nagy szeretettel viseltetett irányába. Ő ezt nagy mosolyokkal hálálta meg. Mellesleg a jó társaság miatt én is sokkal jobban el tudtam engedni magam, nem feszengtem, nem szóltak le nagy slunggal és néztek totálisan idiótának, mert már kap a gyerek gyümölcsöt például. Olyan közvetlen volt az egész, s jó emberek gyűltek össze, akiktől tényleg tanulni lehet és tapasztalat szerzésre tökéletes volt az este. 

2 megjegyzés:

  1. Jó buli lehetett, DO pedig nagyon cuki a szilveszteri kellékekben! :D Jó, hogy kimozdultatok, én is "menős" anyuka szeretnék majd lenni mindenképpen!
    BUÉK Nektek!!

    VálaszTörlés
  2. Köszi Bóbi! Muszáj "menősnek" lenni a normál keretek között, hiszen a gyerek így találkozik emberekkel, szokja őket! Bízom benne, hogy így nem lesz félős, szorongós kislány.

    VálaszTörlés