Összes oldalmegjelenítés

2012. szeptember 27., csütörtök

6

Dorka 6 nap múlva 1.
Lássuk anya agyszüleményét egy évvel ezelőtt:

http://edeskispotty.blogspot.hu/2011/09/20110927.html

Ma voltunk az 1 éves státuszon. Minden oké, sőt! 11 kiló, 80 centi - mi itthon állva, mezítláb mértünk 84-et, 86-os ruhákat hord. Kérdezte a védőnő, hogy lépeget-e segítséggel úgy, hogy a kezét fogjuk ... mondom most jött be az ajtón egyedül. Kérdezte, hogy fog-e 2 ujjal, mondom vagy fél éve. Kutacsa benőtt, szemmozgás párhuzamos, Dorka zizeg folyamatosan, úgy pörög, mint a ventilátor, alig bírjuk követni ketten. Megmutatta, hogy milyen ügyesen rajzol csiga-bigát zsírkrétával, felismerte a tárgyakat, amiket mutogattak neki, majd leragadt a lasztinál, ami nagy kedvenc ... hát igen, kézilabdás lesz a csajom, mint az anyukája. Odahozta a megnevezett tárgyakat, megköszöntük neki ... jaj, olyan ügyes volt, de az átfogó ki mit tudot majd ha eljön az egy éves idő, akkor írom le. Nagyon sokat fejlődött az elmúlt hónapban is, sok minden újat csinál.
Hétfőn például a buszon hazafele produkálta magát és egy hölgy galád módon nem figyelt Dorkára, így rászólt nagy hanggal, hogy "nénihéjj!" Annyira édes volt, azt hittem megzabálom.
Számon kértek, miért vittem el a gyereket. Erre csak annyit mondtam, hogy egy, kérdezni lehet, számonkérni nem! Kettő, a kötelező oltás elmulasztása elég indok véleményem szerint a váltásra. Három, az asszisztensnő faszsága és primitív viselkedése nonszensz egy ilyen helyen, ilyen környezetben, velem szemben meg pláne. Lehet, hogy fiatalabb vagyok nála 30 évvel, mégsem jogosítja fel, hogy a gyerek előtt buta legyen és azt gondolom, ha én megadtam a tiszteletet neki, akkor talán nekem is kijárna. Aztán jött a számomra legmegdöbbentőbb dolog. A védőnők és az anyukák nekiálltak a kifakadásom után háborogni, hogy képzeljem el, hogy lehalkítja a telefont az asszisztens nő, hogy tudjon nyugiban netezni, amikor még a doki nincs ott, illetve nem lehet vele együtt dolgozni. Nem tesz rendet a "többség" között, bezárkózik a helyiségbe és elvan ott, amíg a rendelés meg nem kezdődik. Erre már nem tudok mit mondani. Aki idejár, ismeri nyilván Erzsike nénit, aki a világ legdrágább asszisztensnője volt, de nyugdíjba ment és ő az etalon azt hiszem mindenkinek. Aki segített, aki időpontot adott, aki oltásnál és vizsgálatnál el nem engedte a gyerek kezét, volt, hogy az enyémet sem ... hol vannak az ilyen lelkiismeretes emberek?

9 megjegyzés:

  1. 11 kiló? és 80 centi? és 86-os ruhákat hord? Nem kicsi :D Kár, hogy nem lakunk közelebb, örökölhetne tőletek ruhát Véda :D Lenyomná az én lányomat Dorka, az tuti :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szép nagy csajszi ... volt honnan örökölni. Apa magas, Sanyi papa még magasabb :)
      Ha kell majd ruha, tudok Védának félretenni nagyon szívesen. Lassan garnitúrát cserélünk úgyis. Hol vagytok ti helyileg?

      Törlés
    2. Jajj, köszi, nem kell, csak humorizáltam, hogy mennyire vicces lenne, ha a "kisebbtől" örökölne a "nagy" :) De aranyos vagy! Csepelen amúgy (Bp.). Viszont, ha erre felé jártok, gyertek el megsimogatni a Szóját meg iszunk kávét is :) Na? Frenetikus, kihagyhatatlan ajánlat! :)

      Törlés
    3. Jövő hónaptól járunk többet Pesten szerintem árubeszerzés okán, ha lesz időnk, akkor egyeztetünk :)

      Törlés
  2. Nagyon jó ez a vissza emlékezés. :-) mindjárt szülni fogsz! :-) el lophatom az ötletet ha Léna egy éves lesz?:-D

    VálaszTörlés
  3. Ettol a visszaszamlalastol tisztara en is bezsongtam:) Varom az 5-ot:)

    VálaszTörlés