Összes oldalmegjelenítés

2012. június 19., kedd

Dorka éjszakája

A tegnap éjjelt nem tudom másként jellemezni, mint fent-lét, mosolygás, nyűgösség, hánykolódás, anya kész van és még sorolhatnám a jelzőket.
Tegnap megvolt Dorka első medencés fürdése, amit annyira élvezett, hogy alig lehetett kivenni a vízből. Tökéletes idő, tökéletes víz, tökéletes környezet, tökéletes társaság, majd jött a nyüsszögés, a sírás, a folyamatos alvási kényszer, amit nem tudtam mire vélni.
Este fél 8-kor letettem aludni, mert annyira álmos volt, hogy összeesett álló helyében, így nem volt kérdés, hogy Dorka kidől-e. Hát nem ... jött Krisz 9-kor, én elmentem Judit barátnőmmel duhajkodni, amit 11-kor be is fejeztünk, mert Dorka még mindig nem alszik című telefon jött. Mire hazaértem fénysebességgel, természetesen elaludt, ám éjféltől újra kezdődött az őrület. Negyed óránként, tíz percenként kelt. 31 fok volt ekkor a szobájában, ablak kinyit, kereszthuzat, mert másként nem szellőzik át, így a hűvös 29 fokban aludt tovább a csajom. Helyesebben aludt volna, ha tud, de így sem ment. A részleteket, az éneklést, a szép szavakat, a csúnyákat, az orrszívást, a takargatást ki-be, az állandó felriadásokat, az izzadást, a kínlódást, a pityergést, a sírást, a hisztit, a lábam-fejem-kezem beverem a kiságy rácsába fejezetet már meg sem említem. Jött a bűvös reggel 6 óra, amikor megitattam kakaóval - kapott éjjel is folyadékot - és elaludt 2 órára, ami a megváltás volt már.
Én totálisan oda vagyok a fáradságtól, Dorkával együtt, mert igaz ma már aludt 2 órát, de iszonyat nyűgös szegénykém, ráadásul hőemelkedése van és ez a kurva meleg totálisan kicsinálja. Nagyon sajnálom szegénykémet, próbálok végtelen türelemmel, szeretettel hozzáállni.
Meglett az első medencés party eredménye.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon sajnálom, tudom miről beszélsz. Hét éve lakunk tetőtérben...
    De most kb. Egy hónapja ban klímánk. Én totál ellene voltam eddig, de egyszerűen az első meleg kikészítette a Lénát és szopmi sem tudott. Akkor volt két hetes azt hiszem. Akkor döntöttünk a klíma mellett. Drága, fájt a kifizetése, de most újra kifizetném. 24 fok van a lakásban, nincs fülledtség és jól alszunk. Mind a négyen. A gyerekek feje fölött nem megy, állandó 24 fokra van állítva, éjjel 26 -ra. Szépen beszáll a gyerekszobába is a jó levegő. A készülék a nappaliban van. Szívből ajánlom, nekünk bavállt pedig nagyon féltem tőle. Sokat gondolok Rátok. Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos vagy, köszönöm szépen! A klímával próbálkozunk 5 éve, de nem találunk olyan eladót, szerelőt, aki garanciával vállalná a beszerelést, ugyanis teljes tetőteres a lakásunk és nincs egy merőleges fal sem. A olyat vásárolunk, ami kivezetéses, ahhoz tetőt kell bontani, amit nem engedélyeznek. Úgyhogy sajnos ördögi körben őrülünk folyamatosan. Garancia nélkül viszont nem szereltetünk, mert láttuk az árajánlatokat garancia nélküli javításhoz, tisztításhoz, gyakorlatilag új klímát vehetnénk belőle minden alkalommal. Marad a mobil klíma, amitől már alig látok, illetve akkor megy, ha Dorka alszik. Nagyon szar, szabadulnánk a lakástól, sőt 1 hónapja meg is vették volna azonnali költözéssel, de nem volt hova mennünk, egy gyerekkel meg nem akarok vándoréletet élni. Megyünk még a nyaralónkba, ott nagyon szuper az idő, legalább van szigetelés, mert az itteni lakásunkban egy centi sincs a tető alatt. :(

      Törlés
    2. Ha gondolod szívesen felhívom a vállalkozót aki nekünk szerelte és megkérdezem. Nagyon meg voltunk vele elégedve. Www.klimaszerelo-gyor.hu
      Illetve ismered az ablak klímát vagy a hordozható split klímát. Az ablak klíma nem biztos, de a hordozható split biztos jó megoldás lenne. Sokat gondoltam ma a Dorkára. Puszi

      Törlés
    3. Bocs mobil split klíma a neve. A lényege hogy nem igényel szerelést a kültéri egységet csak ki kell akasztani és szezon végén bevenni. Illetve ha a költöztök simán vihetitek magatokkal. Így keress rá a googliban: mobil split klíma.

      Törlés
  2. Nagyon tündér vagy! Ilyen kellene nekünk is! Meg fogom nézni!!!!

    VálaszTörlés