Összes oldalmegjelenítés

2011. május 15., vasárnap

19. hét krónikája összefoglalva

Ma vagyunk 19 hetesek, betöltött 19 hét!
Az elmúlt hét nagyon nehéz volt. Sokszor görcsöltem be, és nagyon sokszor keményedett a pocakom. Ma is már 4-szer.
Erre a hétre merült ki teljesen a szervezetem annyira, hogy a fáradságtól egyik este elsírtam magam és a pityergést csak reggel tudtam abbahagyni. Nem tudtam miért itatom az egereket, csak folytak a könnyeim, mint a záporeső. 
Sokszor szúrt alhasi tájékon. Azt mondták rá, hogy nő a méh, ezért van, teljesen normális. Állandóan pisilni járok, folyamatosan, mindig és újra...
Ezen a héten vettem észre, hogy most már figyelnem kell az ülő helyzetből álló testtartásba-váltásnál, ilyenkor pár másodpercre görcsöt érzek, ami nagyon kellemetlen. Lassítanom kell egy kicsit. Már nem pöröghetek úgy, mint rég. Nyilván a kétnapos továbbképzést is kihagyhattam volna és a pénteki 12 órás melót is ... utólag okos az ember lánya.
A kedvem és a hangulatom is nagyon ingadozó volt, nem volt kedvem semmihez és senkihez. A legnehezebben saját magamat viseltem el. Még Maja babához sem volt annyi türelmem, mint máskor. Valami miatt nagyon feszült voltam a héten, lehet az UH... vagy az állandó időjárás változás viseli meg a szervezetemet rohadtul. Este úgy éreztem a fülledt, párás idő miatt - eső előtt -, hogy nem kapok levegőt, szúrt a mellkasom, izzadtam. Muszáj volt elfeküdnöm, annyira rosszul lettem. Lábaimat felpolcoltam és pár perc múlva megszűnt minden gondom.
Viszont ma éjjel csoda történt!
Este fél 11-ig fent voltam, s 4-5 pisiléses megszakítással, de annál gyorsabb visszaalvással sikerült délelőtt 11 óráig aludnom. Azóta sokkal jobb kedvem van, jobb a közérzetem, teli szájjal vigyorgok és végre tudtam sütni-főzni, takarítani, Maját okosítani. Nagyon jól esett ez a 12 órás alvás. Igaz éjjel 2-szer volt keményedés - felkelés óta még 2-szer -, de pár perc alatt elmúltak. Nagyon feltöltött a pihenés, már most érzem, hogy könnyebben megy majd a jövő hetem. 
Pötty egész éjjel nagyon aktív volt. Folyamatosan éreztem a Zsu szerinti "idegrángásokhoz" hasonlító jelzéseket. Ám nagyon okosan csinálta, mert tudtam pihenni tőle.
Az összeszokás folyamata még csak most kezdődött, de nagyon együtt vagyunk a kis Drágámmal. 
Iszonyat fura, hogy van bennem valaki, aki külön életet él, mocorog, csuklik és közben pörög... s mindezt nem én irányítom s beleszólásom sincs. 
Próbálom minden jelzését kiélvezni, csak rá figyelni és amennyire csak lehet vigyázni rá és óvni őt, hisz Krisz után Ő az én nagy szerelmem!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése