Összes oldalmegjelenítés

2012. április 14., szombat

Pöttyöm Dorka képekben

Pénteki diagnózis: a doki szerint Dorka elkapott két héttel ezelőtt valami vírust cseppfertőzés útján - talán a bábszínházban - és ez jött ki lázzal együtt. Nem himlős szerencsére. Azt is megjegyezte, hogy nem szabadott volna hagyni ennyi ideig lázban. Erre csak az ügyeletes 38,8-as "hőemelkedést" mondtam és a Germicid plusz Nurofen hatástalanságát annak ellenére, hogy máskor negyed órán belül semmi gondja nem volt a gyerekemnek. Illetve a vizes ruházást, a hűvösebb vízben való fürdetést is említettem. Mindenesetre megegyeztünk abba, hogy legközelebb ha már fél napja lázas, nyugodtan hívjam fel őt és kijön, megnézi. Továbbá a felhólyagosodás és kifakadás okán lett rajtam is milliónyi apró pötty. Lassan rendezzük sorainkat és javuló tendenciát mutatunk mind a ketten.
Egy kis írás a krémekről: Citromsavas kenőcsöt és gyógyászati lemosót kaptunk a kiütésekre. Hozzáteszem, hogy a fürdető úgy csúszik, hogy alig tudtuk ketten megfogni Dorkát a kádban, a krém pedig annyira csíp, hogy amikor Dorcot már a pelenkázóra tettem és meglátta a tégelyt, előre sikogatott. Hozzáteszem, hogy a nunija kívül-belül tiszta piros volt és ki is fakadtak a foltok ezen a területen ... ha azt mondom, hogy a nem-nem-nem hatalmas könnycseppekkel párosult, akkor nagyon lájtosan fejeztem ki magam. Édesem nagyon sírt. Én is ezzel kentem magam és nagyon nem kellemes.
Pár kép a betegségről:
Dorka itt már elég bágyadt volt.

... és a pöttyök, ekkor még csak a kezdet volt.

...majd jöttek a foltok, a búbok ...

Dorka pofija, nyaka, füle is pöttyös ... a kedve viszont sokkal jobb.

Édesemet itt már 39 fokban már csak Maja tudta jókedvre deríteni

2 megjegyzés: