Összes oldalmegjelenítés

2011. március 6., vasárnap

Anutám

Kedvenc filmem - Blöff - egyik legklasszabb jelentében a főhős cigányt alakító Brad Pitt a górénak mondja - aki felkéri egy boxmeccs lejátszására és elvesztésére Pitt-et -, hogy ő nem kér pénzt, hanem az anutájának szeretne egy babarózsaszín lakókocsit fasza szökőkúttal.
Na, valahogy én is így vagyok az anutámmal!
Lehet, hülyén nézne rám, ha lenne 3 kívánságom és abból egy az lenne, hogy a házukat cserélje le az aranyhal egy babarózsaszín lakókocsira és egy fasza szökőkútra. Viszont egy kacsalábon forgót egy szökőkúttal... na mindjárt máshogy nézne ki. 
Nekem van a világon a legaranyosabb anutám, s itt ellenvetésnek nincs helye. Aputámat már felmagasztaltam egy előző írásomban.
Hazamegyünk pénteken, igaz állítólag szombatra ígérkeztünk.
Szerintem pánikba esett fél percre , hogy úr isten, most adok enni, nincs itthon semmi... ez az azt jelenti egyébként, hogy minimum 4-féle kaja, plusz előétel. Illetve egy édes és egy sós süti áll az asztalon már eleve. Az 50 féle hidegkajáról és innivalóról nem is beszélve, emelett gőzölög a kávé. Be van gyújtva, a Domestos ki van hipózva és le van sterilizálva a ház, a húgomnak már pénteken 7 fajta étel készül, mert vasárnap megy vissza a koleszba. Tehát ha akkor mennénk, amikor tényleg semmi sincs otthon - amit nem tudok elképzelni - is a füstön lóg a sonka, szalonna, kolbász, füstölt parizer és tojás a hűtőben, 20 levágni való tyúk az udvaron és 5 disznó az ólban. Az asztalon csak tegnapi süti van, ne haragudjatok! :)
Szóval nekem van a világ legjobb anutája!
Reggel 7-től vagy 6 órától délig a következő dolgokat csinálta meg nekem, hogy sem én, sem a baba ne szenvedjünk hiányt és csupa finom és egészséges ételeket együnk legalább itt, ha máshol nem is.
Reggeli: füstölt parizer, kakaó és sajtos pogácsa, tea, baracklé, sült krumpli, friss kifli, friss zsemle, vaj és egyebek...

Ebéd:
Sóska tojással, krumplival.
Tejfölös paprikás csirke nokedlivel és plusz nokedli, ha tojásos nokedlit szeretne valaki.
Káposztás pogácsa.
Kinderszelet -süti.
Húsleves

Ja, előtte napi vacsora:
Saját készítésű pizza
Főtt krumpli
Káposztás tészta
Leves

Még az a szerencse, hogy nem készült aranyom.
Mikor szombaton eljöttünk, még pluszban azon gondolkozott, hogy milyen sütit süssön még.
"Kellene csinálni valami finomat!" -ez az örök szólás a nevéhez köthető s Stahl csak lopta tőle.

Szeretnék én is ilyen anuta lenni, aki a gyermekének/gyermekeinek mindent megad.
Aki ilyen szeretettel, odaadással és önzetlenséggel viseltetik irántunk.
Aki soha nem tett különbséget a húgom és köztem.
Akire mindig lehetett számítani.
Aki azóta is a legjobb barátnőm.

S aki ha akar adni 10 tojást, csak 9 lesz belőle... de ez egy másik történet....

Szeretlek anya!


3 megjegyzés:

  1. Hát azt a pánikba esést tényleg látni kellett volna!:)Mikor szóltam,hogy "megjöttek az Alizék" az első kérdése az volt,hogy mit adok ezeknek enni?????Nem mintha a fagyasztó nem lenne tele elpakolt kajákkal, mert gyűjtöget már egy hónapja.:DHa már nem tudsz majd főzni,akkor tudjon mit felhozni Győrbe!:D Onnan került elő a pizza is :D Meg elfelejtettem neked mondani,pedig annyira akartam:D Eszembe jutott Rólad egy vicces sor: olyan vagy mint a Predátor, a megsemmisítő!Minden ami ehető,Te elpusztítod:D:D:D:D:D:D

    VálaszTörlés
  2. "...olyan vagy mint a Predátor, a megsemmisítő!Minden ami ehető,Te elpusztítod" - :D :D :D Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés