Összes oldalmegjelenítés

2011. július 29., péntek

Drága Dórimnak születésnapja alkalmából

Drága Dóri Barátosnőm!

Sokat gondolkodtam rajta, hogy mivel lepjelek meg 30. szülinapod alkalmából és két dolog jutott eszembe. Szerettem volna valami olyat adni, amit mástól nem kapsz. Ez lesz a mostani blogbejegyzés, fogadd szeretettel. Másrészt valami olyat, amit bárkitől megkaphaszt, mégis tőlem, tőlünk szívből jön s bízunk benne, hogy nagyon fog ízleni ... nem árulok el nagy titkot, egy tortára gondoltunk Krisszel, de ehhez még időpontot kell egyeztetni.
Addig is képletesen:

Saját kézzel rajzoltam ... csak most, csak neked paint-tel.







Olvastam bejegyzésed a blogodban. Valahogy úgy tudlak elképzelni most,  mint magam a 18. születésnapomon. Vártam, hogy történjen valami. Valami más, valami új, mindegy mi, csak változás legyen. Máshogy keljen fel a nap, mások legyenek a színek az emberek, a virágok, az állatok. Legyen jobb a világ ... aztán nem történt semmi a nagy visszaemlékezések, a nagy gondolatok és eszmék végigfuttatásán kívül. Kicsit még ürességet is éreztem és el voltam keseredve, hogy mindenki ezt érzi vajon vagy csak velem történik mindez? Más életében nincsenek nagy tettek, nincsenek más színek, emberek, virágok, állatok? Nem kel fel máshogy a nap ... és nem. Csak a nagy számotvetések történtek meg, mint ahogy Te is írtad.
Elgondolkozol az eddig eltelt időszakon.
Én személy szerint nagyon örülök, hogy megismertelek. Egy nagyon jólelkű, tiszta, őszinte kislányt - nem elírás - ismertem meg benned. Egy olyan embert, akire bármilyen helyzetben lehet számítani, aki annak ellenére, hogy magáról sem tudja mindig, egy örök küzdő és harcoló típus, akit megedzett az élet s még csak eztán fogja igazán ... még ha néha naivitásoddal vissza is élnek az életben, hidd el nem rólad állítanak ki szegénységi bizonyítványt, hanem magukról. 
Az "életedzettség s még csak eztán" - a babavárással kapcsolatos dolgokat takarja részben.  Te, ti megérdemelnéd, megérdemelnétek. S hidd el, hamarosan leérkezik hozzátok a Ti kis tündérkétek is. Mi vagyunk az élő példa rá. Csak akarni kell, s minden lehetséges! Soha egy pillanatra sem szabad csüggedni s harcolni kell érte, hinni kell benne, mert így érzi odafent, hogy már nagyon várjátok. Emlékezz csak vissza. Amikor mi küzdöttünk - még most is - Dorkánkért, amikor már csak mi hittünk benne, ő akkor is megmakacsolta, öszeszedte magát s most óriáspocakos képekkel szórkoztatom magam és lelkes Facebook ismerőseim nagy részét. Higyj magadba, higyj a leendő gyermekedben! Nem a rákészülődés, a lombik vagy a terhesség előtti időszak a nehéz. Kapcsolatot próbáló, komoly időszak. Viszont amikor majd Bandyd hányás közben fogja a hajad és hősiesen áll a wc-csésze mellett, miközben te fejjel lefele lógsz benne ... na akkor már túl vagytok a nehezén. Emelt fejjel kell végigcsinálni, hisz tőletek független külső hatások miatt tartatok ott, ahol.
Kívánom neked, hogy minden vágyad teljesüljön az életben. A munka, a család, a lakás és minden egyéb, mely közelebb visz a tökéletes boldogsághoz és ahoz, ha számvetésre kerül sor mosollyal az arcodon értékeld az életed és azt mondhasd: megérte. Ezért bármi megérte. Én már tudom így Dorkával a pocakomban, hogy nekem a teljes boldogságot az fogja elhozni, amikor kibújik, felsír és magamhoz ölelhetem.
Miközben a jókívánságokat írom neked, itt ficánkol a pocakomban és minden egyes mondatomra rákontráz egy-egy rúgással. Ő is bízik bennetek és már nagyon hívogatja lefele kis barátját hozzátok!

Sok boldogságot mégegyszer!
S ezzel a kis versikével köszönök el tőled!

Annyit szeretnék mondani,
nagyon boldog legyél
az életedben mindennap,
mit árny és fény cserél.

Lelked ne reszkessen soha,
rossz helyett jó legyen,
kerüljenek sötét árnyak,
ezt kérem csendesen.

Ne áztassa könny az arcod,
azt kívánom Neked!
Hit, remény és szeretet
legyen mindig veled.


3 megjegyzés:

  1. Én is szeretnék boldog szuletésnapot kívánni! :o)

    VálaszTörlés
  2. Drága Aliz! Nagyon szépen köszönöm, köszönöm, és újra csak köszönöm! Annyira meghatót és személyeset kaptam Tőled, hogy azóta is csak potyognak a könnyeim, ahogy próbálom összeszedni a gondolataimat és megfogalmazni pár köszönő sort.
    Írtál csak nekem és csakis nekem és csupa szépet és jót, és őszintét! Akartál nekem valamit adni, ami különleges és örök és ez nagyon jól sikerült. Örök, mert újra-és újra elolvashatom, és örök, mert a szívembe vésődtek a szavaid örökre.
    Újra és újra és újra csak köszönöm!!! Ez egy csodaszép ajándék volt!

    KÖSZÖNÖM!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm Neked is a jókívánságot Bogi! :)

    VálaszTörlés