Összes oldalmegjelenítés

2011. július 26., kedd

Hopp

A mostani helyzetemre a Nyuszi ül a fűben c. gyermekdal jut eszembe az ugrás és a gyorsulás szóra asszociálva. Történt ugyanis, hogy 30. hétről hirtelen a 32 hétre ugrottunk egy napsütéses szerdai napon. Nekem azt mondták, hogy a végére baromira belassul ez a terhességes dolog, hát nálam ez fordítva történt. Gyorsulunk... gyorsulunk... ha nem figyelek oda magamra, jövő héten szülni megyek. 
Szerdán felhívom a Kyncs Kft.-t, hogy szeretnék időpontot kérni a betöltött 32. heti UH-ra. Mondják, hogy elég későn telefonálok, mert a vizsgálat előtt 3-4 héttel be kell jelentkezni. Mondom, akkor tök időben vagyok, ugyanis a 29. hetet töltöm. Nagy megdöbbenésemre közlik, hogy "Nem-nem kismama, maga 31 hetes, 4 napos terhes." Bizonygattam az igazam, csak nem hitték el s az adatok, dokifelhívás és számolások után 99%, hogy  a Kyncs Kft.-nek van igaza. Beszéltem én is a dokimmal, mesélem neki mi a helyzet, ő azt mondja nem érdekes ... én mondom, hogy de, hisz baromira nem mindegy, mikor veszem ki a szülési szabim és meddig vagyok táppénzen. Abban viszont tljes mértékben igaza van, hogy úgyis akkor jön, amikor akar. Nem írja át a szülési dátumot addig, amíg nem viszem az UH-os papírt.
UH időpont augusztus 16. 15 óra. Ekkor mát tuti betöltöm a 32, a 34. hetet is sőt... így mindenki megnyugodhat. A dokim is, a Kft. és én is.
Hívom Kriszt, mesélem neki mi újság. Meg sem hallja jóformán a telefonban a hírt, 50-szer megkérdezi, hogy "na mi van augusztus 16-án?" én meg gyorsan lapozok az amúgy is tesze-fosza szétszórt és 2 dátumnál többet megjegyezni nem bíró okos kis fejemben, de augusztus 16-ánál semmi fontos dolog nincs, ami eszembe jutna. Neged óra múlva Krisz idegesen kinyögi, hogy a házassági évfordulónk. Nagy fejbecsapás, a telefon kifolyt a kezemből, annyira égett a fejem és a kezem szégyenemben. Bazz' Liz! hogy lehetsz ennyire hülye! Majd sűrűn kérem az elnézést, de szerencsére áldott jó uram van, nem foglalkozik a dologgal és annak örvendünk, hogy augusztus 16-án láthatjuk újra a Kincsünket, pont a házassági évfordulónkon. Nem utolsó szempont, hogy amikor 3 évvel ezelőtt összekötöttük az életünket, 3 órakor látott meg legelőször menyasszonyi ruhában, akkor sütött ki 2 nap után először a nap is.

1 megjegyzés: