Összes oldalmegjelenítés

2011. október 9., vasárnap

Köszönöm!

Köszönöm mindenkinek, akik szorítottak nekünk, Dorkának, nekem!
Köszönjük az aggódást, a törődést, a jó szót és a drukkot! 
Köszönöm, hogy mellettem voltatok az elmúlt 9 hónapban és hol biztattatok, hol tanácsot adtatok, hol lelket öntöttetek belém!
Köszönöm mindenkinek, akik mellettem álltatok, hogy vagytok nekem!
Most egy új élet kezdődik el, kezdődött el, mely minden szépségével, örömével, gondjával, bánatával és a legszebb anyai érzelmekkel együtt igyekszem itt a blogban megfejteni és felkészülni a legnemesebb feladatra, melyre nő csak alkalmas lehet egy életben, egy életen át!
Dorka legelső sztárfotójával kezdem ... írok majd a szülésről élményéről is, gondolom sokan kíváncsiak vagytok rá ... mihelyst tudok, lesz időm és energiám. Mindenesetre elmondhatom, megválaszolhatom a legtöbbször feltett kérdésemet saját magammal szemben: MEGÉRTE! Dorkáért bármi megéri, feltétel nélkül! 

4 megjegyzés:

  1. Istenem, gyonyoruszep! Kicsi tunderbogar... Orulok, hogy megerte es boldog vagy! Es igen, persze, en kivancsi vagyok a szuleselmenyedre, foleg azert, mert annyira vartuk, hogy megtortenjen :) Puszilunk sokszor! :) Bogi és Bori

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépet írtál! Milyen nagynak tűnik itt Dorka, valahogy sokkal nagyobbnak, mint a többi képen. Egyébként köszönöm, hogy visszaigazoltál facebookon, így már én sem maradok le a képekről! :-) Ha lehet, én is csatlakoznék a "szülésélményt várók" táborába, jó tudni, milyen alternatívákra számíthat az ember lánya.

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a kislányodhoz!

    Kérlek, ha van erőtök, időtök szorítsatok nekünk! Az én kisfiam is megszületett, de sajnos nagyon-nagyon korán, a 25. terhességi héten, 800 gramm. Életben van.

    VálaszTörlés