Összes oldalmegjelenítés

2011. november 10., csütörtök

Levél BogiAnyunak és Borijának Dorkától

Ismét csöngetett a postás. Nem ... nem kétszer, egyszer és röviden Dorka miatt. Nagyon rendes levélkihordónk van, nagyon figyelmes! Most a villanyszámla és egy GDF Suezes felszólítólevél mellett, ami egyébként 120 Ft tartozást követel most, rögtön, azonnal megérkezett tengerentúli barátosnőmtől és tündérBorijának - egybe írva - levele. Bogi írta a múltkor, hogy most találta meg Bori babakönyvében és gyorsan fel is adta a borítékot, benne az isten hozottal!

Hálás voltam Boginak több mindenért: egyrészt eszembe juttatta a  babakönyvet. Dorkának is van, a húgomtól kapta ajándékba, amikor még a pocakomban volt. Kaptam egyet Dóritól is, egy Szinetár Dórásat, amit elkezdetem írni, aztán abbahagytam a felénél és mondókás könyv lett belőle. Dorka mondókái, kiszámolói, melyeket én költöttem neki s bízom benne, hogy szívesen emlékszik majd rá később. Méltó becsomagolása ezeknek a teljes szívemből jövő, csak neki szánt szeretetnek. A húgom által kapott babakönyvet el is kezdetem tegnap kitölteni, beragasztottam a fotókat, kér babahajat is, de sajnálom Dorka frizuráját megcsonkítani, így ez majd az első levágott hajtincs lesz.


Drága BogiAnyu és Borika!
Nagyon szépen köszönöm nektek az isten hozottat! Nagyon kedves, aranyos és megható tőletek ez a figyelmesség. Annyira meghatódtam rajta, hogy tegnap este fél 7-től, fél 8-ig pityeregtem anya és apa nagy örömére. Teljes valómmal jelentem, hogy már nem vagyok pocakbaba, úgy, ahogy te sem Bori! Viszont anyával kiszámoltuk, hogy amikor te megszülettél, napra pontosan én akkor fogantam. Micsoda csudi dolog ez! Remélem, hogy egyszer találkozhatunk személyesen is. Addigra már biztosan nem lesz jó a tőled kapott csini felső és kis cipő, viszont az ajándékpelust teleraktam rendesen, nem kíméltem! Anya üzeni anyukádnak, hogy kipróbálta a body festést filccel és jobb, ha nem látjátok, mit alkotott vele. Elrontotta a mintát kétszer és azt hitte tudja javítani ... de rájött, hogy mégsem. Úgyhogy ennyit a "magam csinálok dolgokról" - mondta. Kicsit nagyobb és ügyesebb lesz s akkor megpróbálja újra elkészíteni. Köszönök nektek mindent, hogy vagytok nekünk drága Tóth-ék, Miki bácsival együtt!
Puszi: Dorka

1 megjegyzés:

  1. De edesek vagytok, hogy igy orultetek neki! Es annnnnnnyira, de annyira koszonjuk Dorka bebi uzenetet :) Nagyon edes, koszonjuk, AlizAnyu a tolmacsolast ;)

    VálaszTörlés