Összes oldalmegjelenítés

2011. november 21., hétfő

Mementó

Jó volt terhesnek lenni! Így visszaemlékezve megszépülnek a dolgok. Már írtam, hogy mindenhol elsőbbséget élveztem, mindenki velem foglalkozott, az idegesítő telefonok is így visszagondolva hiányoznak. Érdekes, hogy az utolsó 2 hétben olyan emberek is felkerestek a világ legidegesítőbb kérdésével :"Egyben vagy még?", akikkel ezer éve nem beszéltem s most olyanok sem hívnak, akikkel pár héttel ezelőtt még napi kapcsolatban voltam. Újra eljött a nagy szanálások ideje s átgondolva a kapcsolataimat, rengeteg olyan ember van/volt a környezetemben, akik az abszolút felesleges kategóriában helyezkednek el. Akik csak akkor találják meg az embert, ha neki gondja van, akiknek lelki segélyszolgálatot kellett tartani. Nem mondhatom, hogy csalódott vagyok, hiszen tudtam ezekről az "ismerősökről", hogy csak addig érdekes az ember számukra, amíg érdek fűződik hozzá. Most, hogy itt van Dorka és nincs időm se kedvem se energiám 24 órás ügyeletet tartani, már nem érdekfeszítő a társaságom. Úgy döntöttem, mint általában 3 évente mindig egyszer, hogy szortírozom a "barátaimat". Nálam ez azt takarja, hogy az összes olyan személy telefonszámát törlöm a telefonomból, akik számomra érdektelenné váltak, vagy akik már nem keresik a társaságom szülés óta. Így akik számmal hívnak, nem nagyon veszem fel a telefonjukat, hiszen tudom, hogy nem véletlenül csak telefonszám jelenik meg a kijelzőn s név miért nem tartozik hozzá.
Nagyon kettős érzéseim vannak. Ma beszéltem Csabával. Őt mondhatom a legjobb barátomnak. Nagyon nem szereti a gyerekeket, nem is ért hozzájuk és nem keresi egyáltalán a társaságukat. S mégis olyan jó volt vele dumálni csak úgy ... csak a semmiről ... csak a valamiről ... tényleg csak úgy. Szóba sem került Dorka. Na jó, csak a telefonhívás végén annyiba letudtuk a kérdést, hogy ugye minden ok vele ... ha nem lenne, úgyis mondtam volna ... ennyi. Imádom, szeretem a gyerekem, most is itt szuszog mellettem. Az életem is odaadnám érte, mégis olyan jó volt nem róla beszélni. Felszabadultam és feltöltődtem. Használtam a Dorka, a pelenkázás, a szar, az alvás, a takaró, a meg ne fázzon, a de nehogy baja legyen, a jaj de szép, a jaj de aranyos, a jó kislány stb. szavak helyett más; mint például a pénz, a kapcsolat, a szerelem, a szex és más értelmes kifejezéseket is. Jó néha nem a KicsiKincsemről beszélni! Jó elkülöníteni! Jó felszabadulni és feltöltődni! Kissé beszűkültek a témák. S ezen változtatok, változtattam. Ám hozzá kell tenni, hogy minden ismerősöm meg van rökönyödve, hogy szeretek NEM Dorkáról beszélni. 7 hetes ma. Kicsit el kell már vonatkoztatni tőle, különben beleőrül az ember. Jó már bulikról, régi ismerősökről beszélni. Jó feleleveníteni ismerősöket, embereket, helyzeteket. Jó olyan ismerősökkel találkozni, akikkel sztorizgatni lehet és nem csak panaszkodni tud. Nyilván vannak olyan barátnőim, akikkel pont a babavárásról és a terhességükről jó beszélni. Dórival kifejezetten szeretek találkozni, mert energiát kapok tőle s a az áldott állapot kérdéseiről, kételyeiről is jó beszélni. Az már nem csecsemő téma és nem a 3 óránkénti szoptatás és pelenkázás misztifikált témája. Kell a más. Kellenek az impulzusok, kellenek az ingerek, a pletykák. Viszont mindez olyan emberektől kellenek, akikkel érdemlegesen és tartalmasan lehet kommunikálni. Ezért a nagy rendrakás mind a telefonomban és az életemben is. A lakásban csak azért nincs nagytakarítás, mert nincs mit rámolni. Lassan a fertőtlenítőt is kifertőtlenítem, hogy aztán azzal kifertőtleníthessem az adott területet. Ma felmostam Domestossal, ezzel jelképezve azt, hogy új mederbe léptünk, kipucoltam a felesleges elemeket.

5 megjegyzés:

  1. Tanulságos volt ezt olvasni! Igen kell szanálni az embernek maga körül, én ezt 3éve tettem meg utoljára, de visszagondolva, nem is hiányoznak azok az emberek! Inkább legyen 1-2 barát körülöttem, de azokra számíthassak!
    Dorkát illetően szerintem teljesen normális, hogy néha "nélküle" is kell élned, hisz azért mert az ember babát vállal még fiatal marad, akinek szüksége van a barátokra, kikapcsolódásra, és hát a mamik ezeknek a pillanatoknak örülnek majd a legjobban, hisz rájuk lesz bízva pici lány! :D

    VálaszTörlés
  2. Én is a tanulságos szót használnám a bejegyzésedre... amúgy meg tök természetes, hogy nem mindig Dorkáról szeretnél beszélgetni, hiszen nemcsak ANYA vagy (nem véletlenül csupa nagy betűvel) - bár most már az vagy leginkább - hanem Nő vagy, Barátnő, Feleség,stb... Az aranyközépút is meglesz hidd el, csak most ez még új, és még különleges! Mindig tégy úgy ahogy érzel, ahogy szeretnél, ahogy a kis szívednek a legjobb! Ha csak Dorkára vágysz, akkor csak Dorkázz, ha romantikáznál, akkor szerintem szép hosszú a sor akik besegítenének addig Dorkánál, ha kávéznál, barátnőznél, moziznál,esetleg buliznál, ne nyomd el! Mert nemcsak ANYa vagy, hanem Nő, Feleség, Barátnő stb.

    VálaszTörlés
  3. Jaaa, az emberek pedig hadd szelektálódjanak, kell néha a vérfrissítés :D
    Tudom ez nem a legjobb érzés, de Neked nincs is szükséged olyan barátra, aki csak érdekből barátkozik. Sőt senkinek nincsen szükséges ilyen emberekre. Inkább legyen kevesebb, de rájuk lehessen mindig számítani, ők legyenek mindig fontosak és így fordítva!

    VálaszTörlés
  4. Valóban tanulságos, hogy nem akarsz másoknak megfelelni. Nekem ez például nagy hibám, hogy sokszor előtérbe helyezem mások érdekeit. Igazából mindenki másképp old meg és reagál le dolgokat. És tök jó, hogy nem érzem a szavaidból, hogy lelkifurdalásod lenne a döntésed miatt. :)

    VálaszTörlés
  5. Igen, nagy szerencsém van, hogy sorban állnak a 'felülvigyázók'! S a legjobbak ... :) Tényleg úgy gondolom, hogy elég egy-két ember körülöttem, nincs többre szükségem, ha azokra az emberekre mindig, minden körülmények között számíthatok. Természetesen ezt tőlem is elvárhatja és meg is kapja az a pár ember, aki megmaradt körülöttem és akiket én akartam, hogy mellettem maradjon. S tényleg nincs lelkiismeret furdalásom, mert azok, akik szanálva lettek, megérdemelték és tettek azért, hogy ez így alakuljon. S úgy gondolom, hogy nem kell, hogy az ezeket az embereket megismerje Dorka. :)

    VálaszTörlés