Összes oldalmegjelenítés

2011. november 7., hétfő

Ördög és angyal

Tegnap Bezzeg Dorka bemutatkozott. Bezzeg nem akart jó kislány lenni, bezzeg végig fent volt, bezzeg semmi sem volt jó, úgy ahogy volt és ha változtattunk rajta, úgy sem volt jó. Mint minden felnőttnek, embernek, állatnak, a babáknak is van rossz napjuk. Ha front van, azért. Ha hideg van a lakásban, azért. Ha meleg van, azért. Ha fúj a szél, azért. Ha csak úgy, akkor azért ... és csak azért is!
Ez most furán hangozhat, de van ez így ... s tényleg így van. Én ezt régen Zsunak nehezen hittem el, de ez is beigazolódott, tényleg igaza volt - ebben is-. 
Dorkának katasztrófa napja volt tegnap. Egész nap pityergett valamin ... és mindig más volt az indok. Hol éhes volt, hol nem ... amikor cicire raktam, nem kellett neki, akkor azért sírt. Vagy nekiállt szopizni, 5 perc alatt beájult, majd le akartam rakni aludni és ismét kinyílt a csipája. Ha mondókáztam neki, sírt. Ha meséltem, sírt. Ha bohóckodtam, sírt. Ha csak békén hagytam, sírt. Ha vendégeink voltak, sírt. Ha nem volt senki, sírt. Aztán csuklott folyamatosan. Tipikusan az az eset volt, hogy van sapkája, nincs sapkája ... 
Délután elmentünk a szokásos sétára a Radó-szigetre. Ott is bemutatkozott a lányom. Régebben megmosolyogtam azokat az anyukákat, akiknek annyira hisztis volt a gyerekük, hogy egyik kezükben a gyereket vitték, a másikban tolták a babakocsit. Mi tegnap ugyanígy jártunk s nyilván minket is ugyanúgy megmosolygott valaki. Hazaérve a gyerekünk totál KO. Összetettük kezünk-lábunk, hogy jé, alszik ... és egyben 2 órát. Az esti fürdetésre felkeltettük Dorkát, gyors szopi és irány álomország. 
Tegnap az angyalkám ördöggé vált. Nagyon nyűgös volt és semmivel sem lehetett kizökkenteni a kis világából.
Szépen beállt már egy napirendünk, melyet közösen alakítottunk ki.  A tegnapi hisztinek még ma is érezzük az utózöngéit, de ma Dorka nagyon jó kislány a tegnapi naphoz képest. Ma 2 óránként hajlandó enni és bármennyire is szeretném, nem tudja kivárni a 3 órát. Sírni nem hagyom ... tegnap kijutott a jóból mindenkinek. A 2 órásevés jelentheti a növekedési ugrást is, most már itt lenne az ideje, de bízom benne, hogy visszaáll a jó bevált napi ritmusunk.
Íme a tegnapi sírós Mikulásunk - mert ördög és angyal jelmezünk nincs - :

3 megjegyzés:

  1. Drága kicsi szíve! Az a keserves arc! :) De hát biztos lesz is még ilyen...
    Azt hiszem lassan mennem kell látogatni! :)

    VálaszTörlés
  2. Kicsi tunderpofa igy is. Van ilyen, volt is, lesz is, de ugyesen tuleltetek, ugyhogy jok vagytok :) puszika

    VálaszTörlés