Összes oldalmegjelenítés

2011. szeptember 11., vasárnap

Buta kérdések

Nem értem az embereket. 
Esküvő után mindenki azt kérdezgette, mikor jön a baba. Erre a válaszom mindig az volt, hogy nem azért házasodtunk össze az urammal, mert már terhes vagyok, vagy mert babát akarunk, hanem azért, mert szeretjük egymást s mert megkérdezte egyik este, hogy el tudnám-e képzelni vele az életem hátralévő részét s jövő héten hozzámennék-e feleségül ... s én hozzá mentem rá egy hetére.
Amikor terhes lettem mindenki azt kérdezgette, mikorra vagyok kiírva. Elmondtam mindenkinek, amikor már publikus volt az örömhír.
Ma reggel nagy pocakkal, alig bandukolva tipikus medvemozgással, izzadságtól csurgó arccal viszem le a szemetet amikor is a szomszéd lépcsőházból megkérdi visítva a csaj, hogy még egyben?! 
Mondom neki: szerinted? 
Megyek a boltba, a sarki CBA-ba, ahol szintén ismerős lányok csapata állít meg s arról faggatnak, hogy nem szültem-e még meg?! Feltettem a költői kérdést: Szerintetek Maját nyeltem le mind a 8 kis tesójával együtt vagy egy görögdinnyével szórakoztam reggel vagy mi a fasztól van ekkora hasam??????????? Mitől van eltorzulva a fejem és mitől izzadok úgy, mint egy ló, ha nem attól, hogy nem bazd meg, még nem szültem meg!!!
Ennyire buta, ostoba kérdéseket minek tesznek fel amikor egyértelmű a válasz?! 
Nem értem az embereket!
Ez már a véghajrá a 38. hétben vagyunk ... a türelem és a tolerancia elfogyott, az izzadság és a pisilési inger nem. Erről az állapotról egy dalrészlet jut eszembe:
"Ki mondja meg
vajon meddig lehet
hogy mindennap, mindenhol erős legyek
A csönd volna jó, 
kicsit könnyebb napok
Ne kérdezz semmit, ha látod, hogy fáradt vagyok!"

4 megjegyzés:

  1. Biztos, hogy számodra idegesítoek ezek a kérdések, de hidd el, nem szándékosan akarnak az agyadra menni. Neked már eleged van belole, egyre kozelebb az ido és az emberek már azon vannak meglepodve, hogy még nem jott ki Dorka. Nem kérem, hogy legyél turelmes a korulotted élokkel, csak arra kérlek, hogy ne idegesítsd magad felesleges dolgokkal. Tudom, hogy nehéz, hidd el, nemrég csináltam ugyanezt, mint most te.
    Mellesleg megjegyzem, Bori a 38. héten bújt elo ;)
    U.i.: Én is mindig izgatottan várom, hogy na, legyen már kovetkezo bejegyzés, mert ha csendben lennél, tuti azt gondolnam, hogy azért van, mert épp szulsz :) Ugye nem utálsz és nem mondod emiatt, hogy ba***am meg :) :P

    VálaszTörlés
  2. Ne basszad meg Bogi! A türelem már a legnehezebb dolog az életemben. Nem idegeskedem én az emberekre, csak nem értem a hülye kérdéseiket. Naponta megnézem a tőled kapott link alatt látható videót, tudod, amire Bori is megindult ... hátha Dorka is ... de még nincs jele. Dórinak meséltem, hogy amikor elindul a pulzálás és felcsendül a zene alatta, ráz a hideg, ugyanis a polgári esküvős bevonulós zenénk szólal meg pontosan a szívverésre.
    Megfogadtam, hogy ha ott vagyunk, hogy normál előjelekkel megindul a szülés, azt jelezni fogom itt a blogban. Ha gyorsan-hamar menni kell, akkor Krisz értesít mindenkit ... valahogy :)
    L&D

    VálaszTörlés
  3. Koszi a felmentést! És koszi, hogy fogtok értesíteni bennunket is! Az elejen még simán beszéltem telefonon, meg skype-on, csak mikor jott egy-egy fájás, akkor kuss, meg videó kikapcs, vagy csik siman felre vonultam, s Miki tartotta a frontot. Mikor bedurvult, akkor már nem volt kedvem ilyesmikhez. Sétáltunk, lépcsoztunk, lélegeztunk, fújtunk... :)
    A hidegrázós részt vágom, én is kész vagyok tole ;)

    VálaszTörlés
  4. Boginak tök igaza van, hogy feleslegesen izgatod az érdeklődők miatt magad - akik nem tudják helyesen feltenni a kérdéseiket - , valahol meg értem, mert "Elég volt!"
    Na, majd délután rámeditálunk Dorkára.... Úgyis régi ismerősök már a gyerekek! :)

    VálaszTörlés