Összes oldalmegjelenítés

2011. szeptember 18., vasárnap

Mai napi bosszúság

Fel vagyok háborodva! S ezt a bejegyzést a közös képviselőnknek is el fogom küldeni.
Heti takarítási rendünk van a lépcsőházban, ahol lakunk, ami azt jelenti, hogy fel kell söpörni és fel kell mosni 2 lépcsőfordulót, az alsó belépőt és a legfelső szintet, ahol mi is lakunk. Ablakot, korlátot, ajtót, mérőórákat stb ... nem kell tisztítani, mert azt egy hölgy és egy pasi csinálja félévente, ráadásul Ági, az egyik lakó a lépcsőházban lévő növényeket nagyon lelkiismeretesen gondozza. Szóval tényleg csak söprés és felmosás. Hát erre a lakóink kibaszottul nem képesek. 8 lakásos a lépcsőházunk, újra mondom, minden hétre egy lakás tulajdonosnak kellene takarítani. Ági, Barbi és én takarítunk. Ki lehet számolni, hogy 2 havonta kerül mindenki sorra.  Most 3 hetes mocskot kellett felvakarnom a lépcsőkről, ugyanis 3 lakó kivételével mindenki - többi 5 - szarik bele abba, hogy olyan retek van már, hogy szégyen bárkit beengedni. Van egy takarítási napló, ami természetesen alá van írva. Akkor lehetne aláírni, ha a takarítás megtörtént s nem csak a saját lakása előtt mos fel a tulaj, hanem az egész épületben. Most lefotóztam, az előttem sorakozó 3 rubrika  tök üres, ami azt jelenti, hogy fel sem vikszoltak és alá sem írtak 3 hete. Ha ezt az írást kiteszem a faliújságra, márpedig ki fogom tenni, keddre alá lesz írva minden kitöltetlen hely, de akkor kurva élet mellé teszem a fotót, melyet ma - vasárnap - délután készítettem. Hozzáteszem, nekem a 39. hétben tartott hát- és derékfájással, feldagadt kézzel és bokával fél órás munkámba az egész történet. Ha mindenki felnyalná minden héten a területet, akkor maximum 15 perces munka lenne hetente. Amikor arról van szó, hogy szavazzunk lakógyűlésen - mert nem új keletű a "nemtakarítási" dolog - akkor mindenki szabadkozik, hogy tiszta lesz a környezete és becsületes lesz. Természetesen ez 1 hónapig tart. Múltkor a közös képviselőnk felajánlotta, hogy emeljük meg a közös költségünket 2.000,- Ft-tal s akkor nem kell takarítani, megoldják egy céggel hetente. Hát erre én is azt mondom a másik két becsületes lakóval egyetemben - hozzáteszem a soha nem takarítók is mindig fel vannak háborodva, hogy ők aztán nem fizetnek többet - igaz, nem is takarítanak, de majd mostantól ... - hogy nem fizetünk, meg tudjuk mi is csinálni a felmosást és felsöprést. Csak az a nem mindegy, hogy 3 hetes szart vakarunk, vagy egy heti 'koszt'. 
Úgyhogy ezúton kérem a közös képviselőnket, hogy engem/Kriszt rakjon a takarítási rendbe Ági mögé, ő mindig kitakarítja a lépcsőházat, így ne már én legyek a kiváltságos, aki egy heti mocsok helyett 3 hetit pucerál fel MINDEN EGYES ALKALOMMAL! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése