Összes oldalmegjelenítés

2012. május 31., csütörtök

Anya dokinál

A problémám nem új keletű, csak eddig nem foglalkoztam vele nagyon, mert Dorka volt az első és mivel sejtettem, hogy a doki azt a diagnózist és hozzá tartozó javaslatot adja - amit aztán ma megkaptam-, nem is sürgettem az orvoslátogatást. 
A gyermekágyi időszak pár hét alatt lement nálam, de ha őszinte akarok lenni, már a kórházból hazajövet alig-alig véreztem, köszönhetően az Arnicanak. A 6 hetes kontrollra amikor vissza kellett volna mennem, már menstruáltam, így a szoptatás nálam nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, miszerint amíg szoptatok, addig tuti nem ünnepelek. Na erre rácáfoltam. Aztán jött hónapról hónapra a gond. Az első a rendszertelen mensi. Hol nem volt 2 hónapig, hol volt 30 napon belül 2 is. Igaz szülés óta a Mikulás távozik maximum 3 nap alatt, de mégis gond volt a kiszámíthatatlanság. Nődoki azt mondta türelem, majd beáll, ha a hormonok is rendezik soraikat. Citológiát levette, gyulladást mutatott, amire írt fel bogyót, de nem szedtem be, mivel nem szedek gyógyszer, kiváltottam homeós bogyóval és minden rendben volt a következő alkalommal.
3 hónapja viszont egyszer Dorka séta közben kivettem a gyereket a kocsiból és elöntött a vér. Baromi kellemetlen volt,gyors hazarohanás, majd egy-két hétig semmi. Aztán a következő jött, amikor megemeltem a boltban a púpra rakott bevásárló kosarat. Még ezzel se foglalkoztam ... de a 2 héttel ezelőtti belvárosi eléggé kellemetlen helyzetem már nyomot hagyott nyilván nem csak bennem, hanem abban is aki látta ... Rossmannból kifele jövet tűsarkú, fehér miniszoknyában Dorkát akartam megigazítani a kocsiban, megemeltem a fenekét és újra elborított, majd a szoknyámon, lábam szárán folyt végig a pirosság. Gyors wc keresés, majd kénytelen voltam Kriszt hívni, hogy gond van. Végül a múlt heti ülésből felállás, majd ismét melegség és vértócsa után felhívtam a dokit, hogy baj van. Jól lebaszkurált, hogy nem vagyok normális, menjek be stb ... hát el is jutottam ma hozzá a holnap helyett ... épp itt volt Eszti barátnőm, aki elvitt és Dorkát pesztrálta addig, UH, majd vizsgálat: 1,5 centis cisztát nevelgetek. Vért vettek, hogy a hormonháztartásom megnézzék, mert szerinte totális a káosz. Amellett, hogy baromi kellemetlen a dolog, állandó fáradtság van rajtam és szédülök folyamatosan a vashiány miatt. A hasam görcsbe áll gyakorlatilag állandóan ... csak eddig nem foglalkoztam vele.
Azt javasolta, hogy a szoptatást hagyjam azonnal abba, mert ez is okozhatja a rendszertelen vérzést. Fogamzásgátlót nem szedhetek a vesém miatt, így más módszert kell találni a hormonjaim rendezésére.
Valahol erre számítottam, nem ért meglepiként a hír és a diagnózis sem. Kaptam gyógyszert, amit potom 24.715,- Ft-ért ki is váltottam. Most az egyszer beszedem ... mivel nem tudtak homeós bogyót adni rá. 
A vértócsákra nem tudja a magyarázatot, majd a vérvétel valamit kimutat ... okozhatja a ciszta is ... terhesség utáni méhfalamon elhelyezkedő sebem nincs teljesen összeforrva ... hozzáteszem szülés után voltam UH, akkor minden oké volt vele ... na mindegy ... kaptam vasat ismét.
A szoptatást akkor hagyom abba, ha Dorka betölti a 8. hónapot, addig már csak pár nap van hátra, így ez nem oszt, nem szoroz már.
Nekem nehezebb a dolog. Ma este is, ahogy behoztam az ágyra Dorkát és nekiveselkedtem a szopinak ... látni kellene a kis csillogó szemét, a kezecskéit, ahogy nyúl már előre az arcom felé, a mohóságát, ahogy nekikezd ... Ez az a tevékenység, ami csak a mienk, ami annyira intim itthon, kettesben, amit más nem pótol ... ami csak kettőnkké volt és hamarosan nem lesz. Igénye azt hiszem már nincs annyira rá, mint nekem, mégis születésétől kezdve ez velünk volt. Krisznek már pityeregtem egy sort telón. Új altatás lesz most ki kell találnom, mi legyen a szopi helyett. Asszem jön az esti mese. 

6 megjegyzés:

  1. Húúúú basszus!Ez nem hangzik valami túl jól:(

    Remélem a gyógyi helyreteszi a dolgokat!(Ha már ilyen baromi drága:S)

    Cisztával valami teendő lesz majd?

    Vigyázz magadra anya!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom mi lesz a következő lépés ... ha megjön a vérvételi eredmény, akkor kell visszamennem. Újabb vizsgálat lesz és akkor okosabbak leszünk. Addigra a gyógyszernek is kell hatni. Igyekszünk!

      Törlés
  2. Ha elfogadja a cumisüveget, akkor azzal is meghatóan össze lehet bújni és még a kis fejét is puszilgathatod közben :)
    Drukk a gyógyulásért!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most már ennyi idősen nem adok neki cumisüveget, van neki egy, játékra használja ő és Maja is :). Majd kitalálok más összebújási formát, azt hiszem a meseolvasás lesz erre jó alkalom innentől.

      Törlés
  3. 24.715 forint?! Te jó Isten! Brutális. Ennyi pénzért remélem, hogy hatni fog!

    VálaszTörlés