Összes oldalmegjelenítés

2012. május 8., kedd

Liebster Blog, a díj

Nagyon meglepődtem a díjon és köszönöm Evitának és Miának a jelölést, most pedig igyekszek eleget teszek a feltételeknek.

A szabályok:

- Írj egy bejegyzést, amelyben közzéteszed a Liebster-Blog képet, és másold be ezt az útmutatót. 
- Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat. 
- Ezután gondolkodj el melyik az az 5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd őket, egy hozzászólásban a jelölésről
- Olyan blogolókat részesíts előnyben, akiknek 200-nál kevesebb követője van
- Írj 5 dolgot magadról

Az első kipipálva egy kis kiegészítéssel:
Dorka ma azt mondta bábá, majd ebből lett a baba Hófehérke olvasása közben. Aztán délután jött az appüee, amiből lett appúúú, amikor Krisz belépett az ajtón. Nyilván ezek még teljesen véletlenek, viszont az már a tanulás rögös útját jelzi, hogy végre nem hagy cserben, amikor arra kérem, hon integessen Kati néninek, mert fenékbe rúgnak már a pá-pá hiánya miatt minket. A kezét megmutatja minden esetben és néha a lábát is eltalálja, ha kérem. Ezen kívül ha megkérdem hol van Maja, tökéletesen jó helyre néz, mindig a kutya helyén keresi az állatot. Ezen kívül haladunk a "nem", "nem lehet" és a "nem szabaddal". A virágokkal már okés a dolog, viszont a kutya tálja még mindig valami olyan misztikus dolog, amiről képtelen leszállni a csajom. Mindegy is, elrakni nem fogom, sőt mást sem pakolok a dárda végű gyertyatartón kívül, úgyhogy kénytelen lesz előbb-utóbb megtanulni és meg kénytelen leszek folyamatosan tiltani a pakolást.
A második:
Én ide két blogot fogok berakni, mert két embertől kaptam:
Hagytam náluk hozzászólást, oké, ez is pipa.
Akiknek tovább szeretném adni:
  1. http://alegszebbpillanatok.blogspot.com/
  2. http://g-gabi-ggabi.blogspot.com/
  3. http://petracalifornia.blog.hu/
  4. http://kisnyuszko.blogspot.com/
  5. http://borisboginaplo.blogspot.com/
Oké, mindenkit értesítettem
... a negyedik kitétel is rendben van.
Jön az ötös pont:
Hú, hát magamról nagyon szeretek beszélni itt a blogban, mert általában olyan emberek vesznek körül a közvetlen környezetemben, akikkel személyesen is többször találkozom - kivéve Dóri -, akik magukat fényezik vagy csak és kizárólag magukról szeretnek beszélni - a gondjaikról, a párjaikról, szexuális problémáikról, a bulikról stb ... ezzel az én szívemet fájdítják -, így kiélhetem magam itt ... legalább vannak, akik rám, vagy inkább ránk kíváncsiak. No lássuk:
Magamról 5 dolog:
- 2 tetoválásom van és szeretnék egy harmadikat is Dorka nevével, vagy monogramjával vagy csak egy míves D betűt, még nem tudom. Az egyik tetoválásnak, ami a nyakamon fut, csak én és az uram tudjuk a jelentését, boszorkánybetűvel íródott, kódolt jelekkel, házassági évfordulónkra kaptam Krisztől
- Utálom a halászlevet ... nem is, inkább gyűlölöm a szagát is. Karácsonykor anyám úgy csinálja , hogy amikor megérkezünk hozzájuk szentestézni még véletlenül se érezzem meg az illatát, így mindenféle illatosítóval el van látva az egész ház és minél korábban elkészíti.
- Életem legnagyobb bulija a polgári esküvőnk utáni after volt, ahol több százan buliztunk együtt, értünk és ahol egyhuzamban 16 órát táncoltam végig úgy, hogy csak azért hagytam abba, mert kettétört a cipőm mindkét lábamon.
- Imádom a lányom, imádom a férjem és a kutyám. Amikor Dorka megszületett nem volt meg bennem az igazi anyai ösztön. Még arra sem keltem fel, ha sírt, de kialakult és azóta igyekszem a lehető legjobb anyukája lenni. Boldog, kiegyensúlyozott, okos, szív-lélek emberkét szeretnék belőle faragni. Kriszt pedig nem szeretem jobban, mint Dorka születése előtt, mert azt hiszem mindig is nagyon szerelmes voltam/vagyok belé. Több élményünk lett, hiszen kinyílt előttünk egy másik világ is.
- Színtévesztő vagyok baromira és nagyon ciki megkérdezni a bankkártyás fizetéskor, amikor mondják, hogy nyomjam meg a zöld gombot - az összeg elfogadásához -, hogy oké, de melyik az ... 

Hát ez vagyok én, köszönöm a jelölést még egyszer. Először és utoljára adtam tovább ilyent, nagyon nem szeretem az ilyen továbbítós dolgokat, aki ismer, tudja ... de ez úttal kivételt tettem és többet nem fogok! :)

8 megjegyzés:

  1. Nagyon koszi Liz a jelolest:) Tok jol esett meg ha en nem is tudom tovabb adni, mert en Teged olvaslak es Dorit:) de Titeket naponta tobbszor is ellenorizlek irtatok e:))) Pusza, Petra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen! :) Már én is naponta ellenőrizlek téged! :)

      Törlés
  2. Mi meg olyan tetkót agyaltunk ki, hogy a Véda név függőlegesen elfelezve és fele Mikin, fele rajtam, vagy úgy, hogy a hátunkon és egymás mellé állva olvasható csak, vagy a kezünkön...Egyelőre még nem valósult meg, eddig csak 1-1- tetkónk van, mi piercingben utazunk :DDD
    Én az ilyen "külföldi" írásoknál mindig azon parázok, hogy a készítő nehogy viccből valami marhaságot tetováljon rám :)) Dorkának majd megmondjátok a jelentését? Áááá, olyan kíváncsi vagyok!!
    És milyen okos Dorka, ha nem tudnám, hogy csak 7 hónapos, simán többet feltételeznék róla. Tisztára felnőtt baba már :)) Ti merre laktok? Összejöhetnének a Csajok dumcsizni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi győriek vagyunk.
      Dorka sem tudja meg a jelentését, ez Krisszel a közös titkunk.
      Hát igen, én is féltem, hogy az a jelentés kerüljön rá a hátamra, amit szeretnék, ne pedig túró rudi vagy ribi vagyok ... vagy akármi ... szóval nagyon utána jártam a dolognak és boszival is ellenőriztettem a dolgot, mielőtt magamra rajzoltattam.
      Én is akartam mindig piercinget, de valahogy sosem jött össze, maradt az irka-firka :)

      Törlés
  3. Itt is köszönöm hogy én is megkaptam tőletek:)

    VálaszTörlés