Összes oldalmegjelenítés

2012. május 29., kedd

Gyereknap és az esti fürdetés

Szerettem volna, hogy csemetém első gyereknapja csak róla szóljon, hiszen mégis csak utánam itthon ő az első számú kiskorú ... agyban ... meg minden téren ... szóval Dorka körül forgott a világ vasárnap. Délelőtt nagy játékok voltak, ma kivételesen majdnem mindent lehetett, természetesen normális kereteken belül. Apa is itthon volt egész nap, össze is zördültünk, de szerencsére pár perc alatt rendeztük sorainkat a ki mikor hova megy, kit visz és mikor kivel találkozunk kérdéseket illetően.
Felkelt Dorka a déli alvásából, ami nem alvás volt, hiszen negyed órát nem lehet hétalvós időnek nevezni, így kicsi félelemmel indultunk neki a délutánnak ebéd után. Gondoltam, biztosan nyügi lesz. Állatkert volt a cél, ahova a győri nagyszülők is eljöttek és jó pár ismerőssel is összefutottunk, sőt még egy közös profi kép is készült rólunk, amit azóta sem tudunk, hogy hol van.
Szóval természetesen a nem alvás okán Dorka már a kocsiban bealudt volna, ha hagyom, folyamatosan grimaszoltam neki, ő meg végkimerülésben rötyögött, majd amikor odaértünk az állatkerthez a legfontosabb dolgot a fényképezőgépet kezdtük el keresni, alig találtuk meg, hiszen minden pillanatot meg akartunk örökíteni Dorka első gyereknapjáról. Ebből aztán a következő valósult meg:
Megnézegették a felnőttek az állatokat, mert Dorka a lámáig eljutva bealudt - ez a második állatkarám volt - az elsőt is már csak fél szemmel nézte, úgyhogy amikor kijöttünk a 2 órás sétáról, fingja nem volt hol vagyunk, ő békésen végigszunyókálta anya és apa által nagy gonddal kiválasztott programot. Közben Halász Judit koncert volt, ugrálóvár, ami számomra nagyon morbidnak hatott. A süllyedő Titanicot formálta a játék, a gyerekek meg visítva csúsztak, ugrottak, másztak le róla és közben ismerve az eredeti történetet borsózott a hátam. Én ezt így nagyon nagy butaságnak tartottam. A mi időnkben a dínó nyakáról kellett lecsúszni, nem a süllyedő hajóról menekülni. Na mindegy is, túlléptem a sokkon, majd jött az Irigy Hónaljmirigy koncert, akikről most már tudom, hogy kicsodák ... ennyire vagyok csak képben a magyar előadókkal és dalaikkal sajnos és ez a műfaj meg aztán annyira messze áll tőlünk, hogy hűha ...
Kincskereső progi is volt a helyszínen, 8 kalóz kincs volt elrejtve, amit teljesen véletlenül - belerúgtam, ráléptem, átestem rajta stb ... - de megtaláltam, persze mindig átadtam egy kisgyereknek, mégsem én versengtem a filctollért, meg hát hülyén is nézett volna ki, ha sorba állok a nyereményért.
Az állatkertről annyit csak röviden, hogy katasztrófa. 3 éve voltunk Krisszel egyszer, amikor a fele le volt zárva átépítés miatt, de sokkal jobb állapotban volt akkor, mint most és több volt a látnivaló. Az állatok sincsenek túl jó állapotban, a karámok üresek, a hely is kissé el van hanyagolva. A hüllő részen alig van hüllő, viszont annál több ízeltlábú. Nagyon jót nevettem a lámák által kiközösített lámalányon, aki a lovakkal volt együtt kisebb identitás zavarral párosulva. Vágtatott a láma és rúgott is, a legviccesebb lény volt, akit itt láttam. Az árak nagyon elszálltak  Több, mint 5000,- Ft volt a belépő négyünknek, semmit nem fogyasztottunk és a fotóért is 990,- Ft-ot elkértek, de hát persze mindenki megveszi, hiszen rajta van, hogy ott jártál, meg minden ... Volt ingyen sör, ami nem érint sem engem, se az uram, volt kirakodó vásár és jégkrémet is osztogattak ingyen.
A nagy fotózásból - hogy majd ha nagy lesz Dorka meg tudjuk mutogatni neki az első gyereknapi élményeit - a következő valósult meg:

Hát igen, még jó, hogy készültünk rá ...
Állatkertnek vége , indulás haza Dorkát etetni, majd utána lementünk Majázni, hiszen neki is gyereknap volt. Nem tudom ki élvezte jobban a labdázást, az biztos, hogy Dorka előbb tanult meg focizni, mint járni, úgyhogy ha nem kézilabdás lesz, megvan a hozzá testhez álló sport. Maját totálra raktuk magunkkal együtt, majd 2 órás nagy játék és folyamatos Dorka sikogatás, hangos nevetés mellett elindultunk haza, következett a fürdetés és az altatás, ami nagyon nehezen ment, mert a kisasszony túl pörögte magát, aztán 9-kor csak sikerült kijönni a szobájából és elaludt végre, aztán mi is kidőltünk tisztálkodás után.
Jó kis nap volt.
Az esti fürdetésről pár fotó, nagyon drága volt Dorka, annyira produkálta magát, mint egy színésznő:

Apával bohóckodunk

Anya, most így fotózz!

... és így is!!!

Ha most kiveszel a fürdőkádból, megbosszulom, az tuti ! :)

8 megjegyzés:

  1. Nagyon édes! Istenem milyen szépek a szemeim :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen! Igen, azok a szemek ... amiket cukiságra már tökéletesen tudja használni :)

      Törlés
  2. Tündéri ! Az a zsiványos nézés nem változott semmit, de annyira jól áll neki :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, van az a tipikus Dorka zsivány nézés, ami egészen pici kora óta megvan :) Ez teszi annyira jellegzetessé.

      Törlés
  3. Jajj ezen az utolsó fotón de édes!!!!!!! Az állatkerten jót mosolyogtam. Emlékszem tavaly beszéltük, hogy idén együtt m,együnk gyerekekkel, eszembe jutott gyereknapon :) Természetesen Ádám még annyira sem lett volna "jelen" mint Dorka. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is eszembe jutottatok, mégsem nem szóltam, hiszen Ádám még annyira pici ehhez, ott a sok állat ... viszont a Győrkőc fesztiválra már együtt megyünk :))

      Törlés