Összes oldalmegjelenítés

2012. május 2., szerda

Újabb meglepik

Dorka a majálisi felfokozott hangulatban növesztett gyorsan még egy fogacskát, így ezeknek a száma kettő, azaz 2 darab. Most már senki sem mondhatja, hogy kevesebb foga van, mint füle.
Ma voltunk védőnőnél, meghallgattam a napi litániát, mindenre bólogattam, majd konstatáltam magamban, hogy mi ezen már túl vagyunk 2-3 hónapja. Természetesen a hozzátáplálásról volt; mindenesetre ezt a szót nem nagyon szeretem használni, hiszen Dorka már kétszer eszik napközben főzeléket vagy valamit, a többi tejpép, este pedig tejpépes vacsi mellé még jön egy kis szopi. 
Majd jött a mérlegelés babának és anyának is. Az előbbi 8,5 kiló, az utóbbi 58,5. A múltkori egyalkalmas edzőteremből nem lett rendszeres rutinná válás, mivel mindig van valami, ami közbejön és nem tudok normálisan eljárni s mivel apa sem váltotta be a délelőtti szabadórás tevékenységet anya részére, így maradt a futás, amit annyira, de annyira utálok, hogy ennél jobban már csak a halászlétől irtózom. Szóval meglepődtem én is a kilókon is és gyorsan konstatáltam, hogy szuper, a futás is abbamaradhat, hiszen van nekem itthon hiper-szuper feszesítő tappancsom, ami gyakorlatilag olyan hatást fejt ki, mint ha árammal csapkodnám a hasam, így mérlegeltem a 'futásundor' és az 'áramosodabaszós' történetet és nyert az utóbbi.
A harmadik meglepi a fogak és a kilók után a kórházi bajtársam újabb terhessége. 7 hónapos az ő csaja is és már nagy pocakkal állt a terhesgondozó ajtajában ... hát most erre mit mondjak ... tényleg irigylem és minden tiszteletem a többgyermekes anyukáknak, akik egy szülés után be mernek vállalni még egyet, meghajlok előttük és igazi kamikázéknak tartom őket a szó legjobb értelmében, de ezt a bajtársat most nem tudom irigyelni. Az egyik gyerek kicsi lesz, a másik még kisebb ... az egyiket még be sem pelenkázta, mire a másik újra beszarik ... mint most az enyém, úgyhogy megyek veszélyt elhárítani!
Röviden most ennyi, de este jövök a kicsit sem eseménymentes hétvégénkkel!

10 megjegyzés:

  1. Ez azért tényleg durva, hogy 7 hónapos gyerek mellett, már nagy pocakja volt. :O Hát ő tudja. Gratula a fogacskához, és hogy Dorka ilyen ügyesen eszik már sok mindent. :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Reméltem, hogy nem csak én vagyok ezen a véleményen! Nagyon szépen köszönjük! :)

      Törlés
  2. Gratulálok a súlyodhoz! Sárga vagyok az irigységtől :D
    Nekem volt egy korszakom, hogy még esőben is kimentem futni - nem voltam normális - de most képtelen vagyok rávenni magam, pedig nagyon kéne...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Timi! Én teljes mértékben megértelek, hogy nem tudod magad rávenni a futásra. Én 10 évig kézilabdáztam, átlövő voltam, úgy megutáltam a futást ... aztán kellett valami más sport, amikor sérülés miatt abbahagytam. Nekiálltam focizni, kapus voltam azért, hogy ne kelljen futni :)))
      Köszönöm a súlyom dicséretét! Betudom a kajáidnak!!! :)

      Törlés
    2. Hmmm. Mikor kéziztél és hol? Én is kézilabdáztam. olyan ismerős volt az arcod. Lehet, hogy láttalak játszani, vagy esetleg játszottunk egymás ellen. :)) Én Fradi serdülő csapatában játszottam. Én már rég abbahagytam, kb 2000-ben.

      Törlés
    3. Én Somlóvásárhelyen kezdtem a pályafutásom általános iskolásként, majd ajkán játszottam NBII.-ben nagyon sokáig. Én 2002-ben hagytam abba sérülés miatt, utána fociztam harmadosztályban. Nekem is ismerős az arcod, nem hiszem, hogy sport lévén találkoztunk ..., de nem tusom honnan sajnos.

      Törlés
  3. Húhhaaa sok mindenhez lehet akkor gratulálni!:)

    Először is Dorka második fogincájához!!!:)
    Másodszor Dorka súlyához!!!!:)
    És harmadszor pedig anya súlyához!!:) (Nekem a te súlyod örök álom marad sajna:(most az én célom a 65 lenne)

    És bevallom amikor Martinnal terhes lettem kétségbe estem,P. meg totál megzuhant:D
    Oké hogy legyen tesó de nekem a 3év lett volna az okés(ez volt a terv).
    Azt hittem brutál kemény dió lesz a 2év korkülönbség,de szerencsére tévedtem!
    Mondjuk ha 1év lenne a korkülönbség(mint az általad leírt példában) asszem megmarnám magam,sikító frászt kapnék és világgá mennék így ebben a sorrendben:D
    Ehhhh inkább nem gondolok bele,durva na!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van ... én azt hiszem nem merném bevállalni. Nem vagyok abortusz párti, sőt .. de ... na mindegy is, mielőtt megköveznek szóval nehéz helyzet. Én is nekifutásból a Dunának mennék tigrisbukfenccel.
      Köszönöm, köszönjük és köszönjük ... :)
      A súlyomon és is meglepődtem, de most számolgatva ...
      52 voltam, amikor teherbe estem. 10 kilót híztam a nyolcadik hétre, gyakorlatilag 3 hét alatt, amikor szülni mentem 85 kiló voltam. 33-at szedtem fel, ebből 20 lement az első 2-3 hétben, a többi apránként. Hozzáteszem, 52 nem akarok lenni, mert akkor nagyon sovány voltam, Ez, ami most van tökéletes számomra, még feszesíteni kell. Akinek nem tetszik, meg tehet egy szívességet :)

      Törlés