Összes oldalmegjelenítés

2012. május 31., csütörtök

Sírósan ...

... indult a mai napunk. Sírt Dorka, sírtam én, még Maja is elbökött egy könnycseppet, apa meghatódott telefonon keresztül, szóval keservesen kezdődött a mai napunk.
Krisz elment ismét továbbképzésre, most szerencsére nem hetekre, hanem csak pár napra, így vasárnap már újra itthon lesz. Ehhez kapcsolódik a történetünk: tegnap este altatáskor az uram elbúcsúzott a csajától, ahogy szokott, megszeretgette, játszott vele, megölelgette, Dorka is hatalmas csókokat röptetett felé, majd leraktam aludni. Valamit megérzett, mert fél 6-kor fent kukorékolt, megitta a reggeli kakaóját, addig Krisz is összekészült, reggelit csináltam neki, fél 7 előtt kipakolta a bőröndjét a lépcsőházba indulásra készen, még volt pár dolog, amit megbeszéltünk, mire Dorka is odaért az ajtóhoz és indult volna apával ő is, már félig a táskában volt, amikor Krisz felemelte, elmagyarázta neki, hogy mikor vasárnap felkel, addigra itt lesz, majd odaadta nekem. Az addig teljesen nyugodt, mosolygós, magyarázós gyerekből hárpia lett. Sírt, ki akart mászni a kezemből, apához akart menni, de neki muszáj volt indulnia, így visszavettem. Nekem már ekkor elkezdtek folyni a könnyeim - nem Krisz miatt, hiszen hozzászoktunk a több napi távollétekhez - a helyzet okán. Megvigasztaltam Dorcot, leraktam a konyhába, kapott fakanalat és tálat, hogy ő is készítsen finom ebédet, de most nem érdekelte. Beült Maja mellé a bejárati ajtó elé és hangosan mondogatta "ÁPHÚ, ÁPHÚ, ÁPHÚ", miközben a keze Maja hátán pihent vigasztalóan. Annyira drágák voltak ott így ketten, Maja elárvult fejjel, mint mindig, Dorka a kakaómaszatos pizsamájában, mezítláb ...  ekkor már tényleg nagyon sírtam, hívtam Kriszt, hogy mi újság, ő is nagyon meghatódott ... ez az igazi szerelem azt hiszem. 
Az "ÁPHÚ" pedig már egyértelműen Kriszt, aput takarja.

10 megjegyzés:

  1. Az ér hogy én is pityergek?

    Tündérbogyó!!!!Egyem is meg!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De ér ám, azóta akármikor rá gondolok, nekem is patakokban folyik ... :)

      Törlés
  2. Ó istenem! Én is meghatódtam! :( Barátainknál a kislányuk mindig megérzi ha apukája szolgálatba megy - anélkül. hogy mondanák neki, és ilyenkor rettenetesen bújik az apukájához, nem alszik rendesen, sírósabb. Milyen érdekes.
    Amúgy milyen csodálatos érzés lehet ez a ragaszkodás a gyerekedtől. Pár hónap múlva már mi is talán tapasztaljuk Ádámtól (remélem! :) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon érdekes a gyerekek lelkivilága. Dorka eddig is ragaszkodott Kriszhez, de mostanában másabb a viszonyuk. Sokkal bensőségesebb lett, amikor megjön az uram sikogatva 'rohan' elé és most könnyel búcsúztunk :(

      Törlés
  3. Szegény Dorka, hogy hiányozhat Áphúúú. :((( Sok puszika Neki.

    VálaszTörlés
  4. Tudod hogy ezen én is elmorzsoltam egy-két könycseppet? :)

    Angyal /mama/

    VálaszTörlés