Összes oldalmegjelenítés

2012. május 5., szombat

Anyák napi vers


Dsida Jenő: Hálaadás
Köszönöm Istenem az édesanyámat!
Amíg ő véd engem, nem ér semmi bánat.
Körülvesz virrasztó áldó szeretettel,
Értem éjjel-nappal dolgozni nem restell.
Áldott teste, lelke csak érettem fárad,
Köszönöm Istenem az édesanyámat!
Köszönöm a lelkét, melyből reggel, este
imádság száll Hozzád, gyermekéért esdve.
Köszönöm a szívét, mely csak értem dobban
itt e földön senki sem szerethet jobban! –
Köszönöm a szemét, melyből jóság árad,
Istenem köszönöm az édesanyámat!
Te tudod, Istenem – milyen sok az árva,
Aki oltalmadat, vigaszodat várja.
Leborulva kérlek: gondod legyen rájuk,
Hiszen szegényeknek nincsen édesanyjuk!
Vigasztald meg őket áldó kegyelmeddel,
Nagy-nagy bánatukat takard el, temesd el!
Áldd meg édesanyám járását-kelését,
Áldd meg könnyhullatását, áldd meg szenvedését!
Áldd meg imádságát, melyben el nem fárad,
Áldd meg két kezeddel az édesanyámat!
Halld meg jó Istenem, legbuzgóbb imámat:
Köszönöm, köszönöm az édesanyámat!

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép !
    Apa kérdezte,hogy szeretnék e én is valamit anyák napjára, de mondtam, hogy bármennyire is ficánkol pingvinke odabent nem iszunk előre a medve bőrére.... majd jövőre!
    Addig is mindenkinek aki már részese ennek a szép ünnepnek sok boldogságot kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rita!

      Nagyon köszönöm!:)

      De azért megjegyzem hogy már te is Édesanya vagy!:)Igaz hogy még pocakbabáddal de bizony anyuka vagy:)
      Minden jót kívánok és kívánom hogy mihamarabb a karodban tarthasd a kis "pingvinedet"!:)

      Törlés
  2. Drága Ritus! Csatlakozom Gabihoz, tényleg anya vagy! Emlékszem tavaly Krisz vett virágot, egy 3 ágú orchideát, ami Dorkát, engem és őt jelképezte s akkor még a csajom a pocakomban volt. Nagyon jól esett tőle.
    Én is csak ugyanazt tudom kívánni, mint az előttem szóló plusz hogy könnyű szülésed legyen, már nincs sok hátra, te következel! :)))) S akkor beléptetlek a klubba is :))))

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon szép vers!
    Bár mint tudod, én már rég összevesztem Istennel, de remélni tudom, hogy édesanyám jó helyen van...

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon szép vers!
    Bár tudod, én már rég összevesztem Istennel, de remélni tudom, hogy édesanyám jó helyen van, ha már mellettem nem lehet...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szomorú, amit írtál, de biztosan jó helyen van anyukád és segíteni fog nektek ...

      Törlés