Összes oldalmegjelenítés

2011. augusztus 7., vasárnap

Csalás, nem ámítás

A következő telefonbeszélgetés zajlott le:
- Jó napo kívánok xy vagyok! Táppénzes papír kellene a következő hónapra. Ha a férjem beviszi a kiskönyvemet, akkor aláírják nekem és megcsinálják a papírom?
- Nem tudom, a mai kismamák mit képzelnek magukról. Annyira el vannak kényelmesedve. Aki nem dolgozik csak elvan egész nap, annak van ideje a seggét mereszteni itt a terhesgondozóban is.
-Oké, elnézést. Akkor bemegyek szerdán a terhesgondozóba s meresztem a seggem a táppénzes papírért.

Most mondta volna az illető, hogy aki tényleg otthon mereszti a seggét, az valóban ráér ücsörögni, viszont aki dolgozik, annak nincs ideje a popónövesztésre a Liezen-Mayerbe egy táppénzes papírért?!

Kész ...

3 megjegyzés:

  1. Hát én mondtam volna annak a seggfejnek, hogy egyelőre a munkhalyeden mereszted a segged így nemsokkal szülés előtt, úgyhogy tudja már mi merre hány méter, mert én fogom helyretenni!!!!!!!!! Hú de felhúztam magam!

    VálaszTörlés
  2. Tök aranyos vagy Dóri, hogy felháborodtál! :)
    A történethez hozzátartozik az is, hogy az illető nem dicsekedett, hogy dolgozik napi 8-10 órát s ezalatt táppénzen van, ugyanis ez táppénzcsalásnak minősül. :)

    VálaszTörlés
  3. :)))))))))))))))))).... hmmm ez már nem jutott el a tudatomig

    VálaszTörlés