Összes oldalmegjelenítés

2011. augusztus 14., vasárnap

Fáj! Néha nagyon fáj ...

Fáj. Sokszor nagyon fáj. Azt érzem, mintha valaki odabent a szeméremcsontomon egyensúlyozna, miközben a medencecsontomon akrobatikázik. Érezhetően lent van Dorka és baromira nem jó érzés. Olyan, mintha ki akarnék esni magamból. - ennél jobb megfogalmazás nincs is rá!
Ez maximum 20-30 másodpercig tart, közben beleremegek, annyira kellemetlen és nem merek leülni, megfordulni, megmoccani se, nehogy fájjon a babának. A múltkor egy ilyen kellemetlen alkalommal lehuppantam a napozószékbe és olyan érzésem volt, mintha Dorka fejét visszatoltam volna centiket. Utána ezen a gondolaton jót mosolyogtam ...
Asszem ezek a jóslófájások. Viszont egy-egy ilyen helyzetben elgondolkodom az életemen és a szülési fájdalomcsillapítási módszereken. Lehet nagy szám volt a homeós szüléssel kapcsolatban, hiszen tényleg ha ezek a jóslófájások, az igaziak ennél ezerszer durvábbak. Ki sem fogom bírni! Kigondoltam, ha eljön az idő, szólok valakinek, hogy szedáljon le teljesen és akkor hozzanak csak vissza, amikor már vége mindennek. Vagy valami olyan érzéstelenítőkombinációt kellene alkalmazni, amitől aztán tényleg nem érzek semmit sem. Megnyugtattak, hogy ilyen nem létezik, úgyhogy nem maradt más:
bízom a homeós szülésben, bízom a babámban, magamban már annyira nem. Félelem még mindig nincs bennem, csak kétely a tűrőképességemet és a határaimat illetően. Várom a szülést ... nagyon várom és egyre türelmetlenebb vagyok. Jó lenne már túl lenni rajta és a kezemben fogni a kis Drágaságomat. Ez hajt előre, hogy együtt legyünk ... ne túinvan, hanem egy az egyben.
Már csak pár hét ... kedden pontosan megtudjuk mennyi is az annyi ... és onnantól tudom vágni a centiket. Készíteni fogok magamnak papírból egy időgépet, melyen egy centi egy napot fog jelenteni s minden naphoz írok egy megjegyzést, amit elrakok Dorkának ... csak hogy lássa, mennyire vártam, vártuk őt!

1 megjegyzés:

  1. Fájni fog, persze, hogy fájni fog, de nézd csak meg, hogy hányan adnak életet újra és újra, pedig fáj...tényleg nagyon fáj. Viszont ki lehet bírni és te is ki fogod bírni. Emlékezz arra a cikkre, aminek a linkjét átkuldtem. Én mindig arra gondoltam és szulés kozben is be-beugrottak dolgok. Abban biztos vagyok, hogy jól fogod csinálni, mert Nonek szulettél. Krisz erre nem lenne képes, de nem is o fog szulni, hanem Te, aki TUD szulni. Amióta világ a világ, ez a képességunk megvan és ettol tudnak fennamaradni a generációk, mert a Nok életet adnak.
    Higgyj a homeós bogyóidban, higgyj Beában, Dorkában, de a legeslegfontosabb, hogy magadban higgyj, mert te fogod végigcsinálni Dorkával. A tobbiek segítenek, de Te leszel a foszereplo, ezért kell tisztában lenned a képességeiddel. Osztonosen tudod és pont. Ezen nincs is mit gyozkodni, majd meglátod ;o)
    Mégegyszer puszillak!
    A munkát pedig felejtsd el hétfotol, próbálj magatokra koncentrálni és legyél kipihent, mert kelleni fog az erod!

    VálaszTörlés