Összes oldalmegjelenítés

2011. augusztus 8., hétfő

"Ostobaság netovábbgya"

Rájöttem, hogy a hülyeség határtalan, de hogy a butaság is az ...
Mai story: anyám itt volt nálunk, melyet összekötött egy kórházi állapotfelmérő látogatással.
Haza busszal jöttünk. Hátunk mögött 2 üléssel ült anya a gyerekével. Fél szememmel láttam a csuklós busz ablakából egy gyerek lóg ki. Több, mint fele teste kint lehetett, ha a hátam mögött láttam annak ellenére, hogy nem fordultam meg. Anyja eközben néz bambán előre. Esze annyi volt, amennyi látszott. Leesett mákszem szindróma ...
Már rá akartam kiabálni, hogy mi a faszért nem rántja vissza a gyerekét az ablakból, ha jön egy nagyobb autó leviszi a szöszi fejét derékban. Ebben a pillanatban a buszsofőr ott termett és baromi hangosan közölte a hölggyel, hogy nem zavarja-e, hogy a gyereke kint lóg az ablakban és a visszapillantóban csak ezt lehet látni. Az anya leüvölti a szöszi fejet, hogy "mit mondtam a k...va anyád, nem megmondtam ezerszer, hogy ne lógj az ablakban"- há' mész böszme stílusban. Hozzá kell tenni, hogy egyetlen egyszer sem szólt az anyja a gyerekére. Ezután visítás, sikogatás, krákogás, köhögés, csapkodás és olyan hiszti vette kezdetét, hogy azt hittem megőrülök. 1 perc alatt megfájdult a fejem és hangosan megjegyeztem, hogy nyilván azért ennyire ostoba buta a gyerek, mert ezt látja otthon és az anyjának egy szemernyivel sincs több esze, mint a 1,5-2 éves gyerekének. Hogy is várja el a csemetéjétől, hogy viselkedjen, amikor ő sem tud. A buszról leszállva szitkozódott a nő és benyögte a bűvös mondatot: "A faszomnak szültelek meg, csak a gond van veled", melyet ha akkor mond, amikor épp mellettem halad el, úgy vágom pofán, hogy a nyelvét a seggén keresztül operálják ki. Nem értem minek ilyen embernek gyerek és hogy mondhat egy olyan kisembernek, aki aztán végképp nem tehet semmiről... eszméletlen mennyire szívtelen dögök vannak és annak, aki nagyon szeretne babát nem jön össze ...

2 megjegyzés:

  1. Hát igen, sajnos van ilyen...nem is egy...

    VálaszTörlés
  2. Én lehet vissza is fordultam volna... nem is kommentálom jobban, mert az nem tűrne nyomdafestéket....

    VálaszTörlés